chrbir
Støttemedlem
Det er på Nordpolet i Longyearbyen ja. En av de med størst avslag i forhold til fastlandspris.Artig å visst hvor den koster det? Taxfree på Svalbard? Koster vel 200+ i Sverige og 275 på Polet..
Det er på Nordpolet i Longyearbyen ja. En av de med størst avslag i forhold til fastlandspris.Artig å visst hvor den koster det? Taxfree på Svalbard? Koster vel 200+ i Sverige og 275 på Polet..
Damn! Har de godt utvalg der oppe?Det er på Nordpolet i Longyearbyen ja. En av de med størst avslag i forhold til fastlandspris.
Ikke så verst til å være en liten plass, men pga. at alt kommer med båt, kan det av og til ta tid før man etterfylt hyllene, og bestilling er heller ikke så enkelt. Som på taxfree ellers, er det avslagene størst på brennevin.Damn! Har de godt utvalg der oppe?
Takk for infoIkke så verst til å være en liten plass, men pga. at alt kommer med båt, kan det av og til ta tid før man etterfylt hyllene, og bestilling er heller ikke så enkelt. Som på taxfree ellers, er det avslagene størst på brennevin.
Noen snapshots rett før stengetid i dag.
Vis vedlegg 366239Vis vedlegg 366241Vis vedlegg 366242
Vis vedlegg 366243Vis vedlegg 366244
Vis vedlegg 366240
Lekkert! Hvordan var denne nå? Har en slik som jeg tenkte å la ligge en del år til.
Lekkert! Hvordan var denne nå? Har en slik som jeg tenkte å la ligge en del år til.
Min lille erfaring med vintage rose er akkurat slik du beskriver. Litt i overkant frisk og syrlig som ung mens de beste får veldig fint preg av kaffe etc når de blir eldre. Da venter jeg med denneDen kan sikkert ligge i mange år, men drikker helt fint nå også. Kommer vel litt an på hvordan du foretrekker det.
Mye friske jorbær og veldig sprek syre.
Har Les Chétillons 2012 i kjelleren selv, samt Les Montjolys fra samme årgang. Venter noen år til før jeg åpner disse, men godt å høre at 2008 leverer! Har dessuten 1996-årgangen fra før den ble kalt «Les Chétillons»Ok+ rekke i kveld. 08 Chetillons var helt spinnvill med en lengde som jeg ikke har vært borte i tidligere!
Vis vedlegg 365885
Var bred enighet om at 2008 fortsatt var ung. Her er det bare å sitte å rugeHar Les Chétillons 2012 i kjelleren selv, samt Les Montjolys fra samme årgang. Venter noen år til før jeg åpner disse, men godt å høre at 2008 leverer! Har dessuten 1996-årgangen fra før den ble kalt «Les Chétillons»
Vis vedlegg 366360
ha! palmen - der var jeg mye på 80-90-tallet. i lange tider hadde de lunsj bestående av hummer med tilbehør og bobler for tilsammen 90 kroner - nesten gratis selv dengang.Bestilte denne her forleden. Totalt feilpriset og dermed tidenes kupp! Bildet avslører hvor hen…
Smakte fantastisk!
Vis vedlegg 366375
Hva var prisen?Bestilte denne her forleden. Totalt feilpriset og dermed tidenes kupp! Bildet avslører hvor hen…
Smakte fantastisk!
Vis vedlegg 366375
I underkant av tretusen.Hva var prisen?
Ja det var litt av et kupp!I underkant av tretusen.