Hva er det hanskene skal hjelpe mot, på dette tidspunktet?Hairlines som kan poleres bort..
Hindre ham i å få møkk på fingrene sine .Hva er det hanskene skal hjelpe mot, på dette tidspunktet?
For å ikke snakke om den dingsen på siden av kassen som ville koste 3 tusenlapper for å reparere.Hairlines som kan poleres bort..
Bortsett fra hvis du er en Yakuza tenker jeg.Hva f... er det som besetter folk til å lage sånt? Og for ikke å snakke om å gå med det.
Det er så lite klasse som overhodet mulig.
Å en spesial bygget Frankenstein med andre ord .Noen som ønsker en litt dyrere "mod" (eller spes bygg som det også heter)?
Unik Zenith "spes bygg" | FINN torget
Selger her en unik og en spesialbygget Zenith. Denne er bygget og satt sammen rundt ett Caliber 40 urverk med ref. nr. 5085547. Klokka har ett fantastisk vintage preg fra 60 tallet. Spesielt er at klokka har åpent baklokk med innsyn til urverket. Størrelsen på 40 mm passer også dagens marked...www.finn.no
Speake-Marine Ripples | FINN torget
Speake-Marine Ripples. Uret er limitert til kun 100 produserte og dette er den første i Norge. Kjøpt hos Junge & Co. Komplett med ytterboks, indreboks, sertifikat og kvittering. Ny pris: 299.000,-kr. Uret har kun hatt en eier før meg og er brukt kun 4 ganger. Info: Merke: Speake-Marine...www.finn.no
Litt gøy at man tror man får igjen pengene på denne. Hvis man spør pent er jeg rimelig trygg på man får litt prosenter på slik. Og fra prisen på chrono24 er 150k før mva.
Jeg klarer ikke å forstå at det kan finnes er marked for Ripples, uavhengig av prisnivå.Lå ikke denne ute for lavere pris for en ukes tid siden med annen selger ? mener kanskje å huske det. Kanskje tatt den inn i inbytte og håper på en hyggelig flipp
Hodeskalleringer er også populære blant gitarhelter med uvanlig tolerante levere:Bortsett fra hvis du er en Yakuza tenker jeg.
Ja.Hodeskalleringer er også populære blant gitarhelter med uvanlig tolerante levere:
Vis vedlegg 364782
Han trenger ikke det, blir jo rik på slikKJØPER DIN KLOKKE SEND MELDING MED BILDER OG PRIS!
HUSK AT JEG KJØPER FOR VIDERESALG OG PRISENE ER DERFOR LAVERE! Skatt din tid med stil og eleganse! Ønsker du å selge dine luksusklokker av høy kvalitet? Vi kjøper luksusklokker som Rolex, Hublot og mer. Send oss bilder av klokken sammen med prisen, så vurderer vi ditt tilbud. Vi er interessert...www.finn.no
HUSK AT JEG KJØPER FOR VIDERESALG OG PRISENE ER DERFOR LAVERE!
bra deal
Jeg klarer ikke å forstå at det kan finnes er marked for Ripples, uavhengig av prisnivå.
'Carl F UBruchbar'Carl F Bucherer klokke
Selger en lite brukt ekte carl f bucherer manero autodate klokke. Grunnen til billig pris er at batteriet må byttes og kvittering og boks følger ikke med. Kjøper kan sjekke reg. nummer under klokken om ønsket. Prisen er satt til 10 000kr da ny pris er litt over 24 000kr. Tar også gjerne imot...www.finn.no
Her må du bytte batteri på et automatisk ur . Eller er det en fake med quartz verk i han prøver å selge . Mye morro på Finn .