Bilsnakk

Var "tilfeldigvis" på Alpine Showrommet i Paris i dag når de viste A290 prototypen. Elbil kan være kult;)
20240323_154901.jpg
 
Natt til søndag (31. mars) kl. 02:00, går vi over til sommertid.
Har MC/ bil med fordeler og stifter, må du stille tenningen en grad frem.
Har du MC / bil med elektronisk tenning behøver du ikke å foreta deg noe, da denne justerer seg selv!
God kjøre-sommer.
1000012719.jpg


8
 
Cybertruck havner trygt sammen med G-wagen og Urus i kategorien "så ukule at ingenting kan få brukeren i pluss".
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Av ren nysgjerrighet - når mener du det fant sted? I og med at den ikke har forandret seg på 40 år?

Det er en litt spesiell påstand.

Sånn ca. da folk begynte å kjøpe dem med v8, alufelger, lavprofildekk og skinninteriør. Altså da det gikk fra et tøft verktøy til noe man råkjører på småveiene i Oslo 3 med.

Altså, folk får kjøpe hva de vil, men min reaksjon på en G AMG er bare lett hoderysting. Jeg er sikker på at andre synes min bilsmak er like idiotisk, men de tar feil.
 
Redigert:
Sånn ca. da folk begynte å kjøpe dem med v8, alufelger, lavprofildekk og skinninteriør. Altså da det gikk fra et tøft verktøy til noe man råkjører på småveiene i Oslo 3 med.

Altså, folk får kjøpe hva de vil, men min reaksjon på en G AMG er bare lett hoderysting. Jeg er sikker på at andre synes min bilsmak er like idiotisk, men de tar feil.
Du er herlig forutinntatt :mrgreen:

Og bilsmaken din er på grensen til pervers, men det er jo din fetisj ;) og jeg tar ikke feil.
 
Sånn ca. da folk begynte å kjøpe dem med v8, alufelger, lavprofildekk og skinninteriør. Altså da det gikk fra et tøft verktøy til noe man råkjører på småveiene i Oslo 3 med.

Altså, folk får kjøpe hva de vil, men min reaksjon på en G AMG er bare lett hoderysting. Jeg er sikker på at andre synes min bilsmak er like idiotisk, men de tar feil.

Det værste med G wagen er at dørlyden på en AMG variant til flere mill høres helt lik ut som på ei feltvogn fra tidlig 80-tall.
 
  • Haha
Reaksjoner: Preacher