Det kan se ut som om hypen nå er over

1000015872.jpg
 
  • Elsker
Reaksjoner: Maz19
Begynner å bli spiselig priser på 16710 også - komplett bortsett fra sert og sist service 2021. Gikk for 125...


1705916568074.png
 
Hadde ikkje turt kjøpe denne: Kva er latterlig god forfatning?
Tja - er vel bare en formulering. Med full service hos Bjerke i 2019 og bytte av pakninger hos Perfekt Ur 2021 burde det jo være mulig å både verifisere ekthet og kjøpe noenlunde "trygt"? Eller trygg blir man vel bare hvis man leverer til en urmaker for full gjennomgang slik ting er nå :)

Uansett - for meg som har hatt lyst på 16710 lenge heier jeg på nedgang i pris :LOL:
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Jeg ser både på KS og på Finn at det fremdeles legges ut nyere Rolex til priser langt over dagens nypris rolexkatalog, men det virker som om disse klokker blir liggende usolgt lenge. Noen som har eller vet om salg/kjøp av Rolex til over nypris rolexkatalog den senere tiden?
I mitt hode, etter den siste prisoppgangen, er den beste prisen en selger av nyere Rolex kan håpe på, være dagens nypris rolexkatalog. Allikevel vil jo de fleste kunne realisere en pen gevinst.
 
Redigert:
Jeg ser både på KS og på Finn at det fremdeles legges ut nyere Rolex til priser langt over dagens listepriser, men det virker som om disse klokker blir liggende usolgt lenge. Noen som har eller vet om salg/kjøp av Rolex til over listepris den senere tiden?
I mitt hode, etter den siste prisoppgangen, er den beste prisen en selger av nyere Rolex kan håpe på, være dagens listepris. Allikevel vil jo de fleste kunne realisere en pen gevinst.
Når du sier listepris, tenker du da på nypris rolexkatalog?
 
Når du sier listepris, tenker du da på nypris rolexkatalog?
Følger tankegangen din mtp. gull fra Rolex.
Men ikke på enkelte stålmodeller.
Jeg tenker en sub nodate til 109K ny, får du nok en god del over nypris.
En gmt batgirl til 130K, får du nok en god del over nypris.
En daytona til 180K ny, får du nok en god del over nypris.
 
Hypen er over, ser ting ligger ute i lang tid. Selgere reduserer prisen med 2-3 tusen etter å ikke fått solgt i en mnd, uten at det ser ut til å ha effekt.

Noen som tørr spå faktisk salgspris på modellene under?

Rolex Submariner 116610
Rolex Submariner 126610
Rolex daytona 116520
Omega seamaster 300
Rolex Datejust 116334
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Hypen er over, ser ting ligger ute i lang tid. Selgere reduserer prisen med 2-3 tusen etter å ikke fått solgt i en mnd, uten at det ser ut til å ha effekt.

Noen som tørr spå faktisk salgspris på modellene under?

Rolex Submariner 116610
Rolex Submariner 126610
Rolex daytona 116520
Omega seamaster 300
Rolex Datejust 116334
115-125k
125-135k
225k
45-50k
90k