En dedikert tråd for det som skjer og rører seg på Tidssonen (nettside, podcast, YouTube, butikk osv.)
- Hvilke merker mener du gir mest "bang for buck" i 2024? Mye aggressiv prisøkning siste året. Noen merker som priser seg ut og blir mindre relevante?Derfor ønsker jeg å spørre om følgende: Er det noen som har noen gode/kule/artige spørsmål til «Jon Henriks hjørne»?
Tror du alle merker kommer til å kjøre den trygge strategien med mindre justeringer og evolusjon, eller er det fortsatt rom for høyrisiko-høygevinst strategi med spennende design og revolusjon?.
Derfor ønsker jeg å spørre om følgende: Er det noen som har noen gode/kule/artige spørsmål til «Jon Henriks hjørne»?
Kult !Jeg har fundert litt på et innslag i podcast hvor man kan sende inn bilde av en klokke (eller samling), og få en personlig vurdering. Med åpning for litt humor og direkte tale – men selvsagt uten at det bikker helt over i ArchieLuxury-land
Kult, underholdende, litt teit eller hva?
Akkurat dette mener jeg at jeg har foreslått et sted, så det støtter jeg 100%. Lyttere sender inn et bilde og en liten beskrivelse av samlingen/klokka si og får de "profesjonelt" vurdert. "på lufta" Kjempegøy. Litt som Klokkestafetten, egentlig.Jeg har fundert litt på et innslag i podcast hvor man kan sende inn bilde av en klokke (eller samling), og få en personlig vurdering. Med åpning for litt humor og direkte tale – men selvsagt uten at det bikker helt over i ArchieLuxury-land
Derfor ønsker jeg å spørre om følgende: Er det noen som har noen gode/kule/artige spørsmål til «Jon Henriks hjørne»?
...Den Andre Podcasten driver jo med sånne "innsendte wrist checks", så dette kunne jo være en litt annen vri. ..selv om de naturligvis er ganske transparente i å bare publisere de med klokker man kan kjøpe av en viss familiebedrift i Oslo.Akkurat dette mener jeg at jeg har foreslått et sted, så det støtter jeg 100%. Lyttere sender inn et bilde og en liten beskrivelse av samlingen/klokka si og får de "profesjonelt" vurdert. "på lufta" Kjempegøy. Litt som Klokkestafetten, egentlig.
Men selv om Klokkelandslaget er et lukket kapittel for mitt vedkommende, så blir det selvsagt mer klokkeprat på lyd og video fremover.
Kul tråd. Kan ikke du bare lage den?Jeg er glad i gullklokker. Hva med en runde på hva slags klokker I edelt metall som er tilgjengelig og gir god verdi for pengene (alt er relativt.) Tenker f.eks IWC Portugieser, Cartier Tank og Santos, Zenith, GS etc. Klokker som faktisk er classy og som er oppnåelige ift pris. The holy trinity og Rolex begynner jo på 350k og oppover med ventelister på alt mulig. Litt gøy å se hva man kan flotte seg med til under 200k for eksempel uten å måtte vente.
G-shock altså . Synes kanskje den hypen er dratt litt for langt etterkvert. Er et par modeller som er litt kule , men kvit meg litt på om eg ønsker å spre om meg med signaleffekten den gir . Kanskje tryggere å berre bruke sub/sd dåKlassikeren "billigklokker som gir anerkjennende nikk fra klokkesnobber"?
Jeg har fundert litt på et innslag i podcast hvor man kan sende inn bilde av en klokke (eller samling), og få en personlig vurdering. Med åpning for litt humor og direkte tale – men selvsagt uten at det bikker helt over i ArchieLuxury-land