Bilspotting

IMG_0815.jpeg
 
I avisen skrives det om et høyt rentenivå og inflasjon. Men på to dager har jeg nå spottet to forskjelligs Lamborghini Urus og en Aston Martin DBX707. Alle tre innen en kilometers radius….
Og nei, dette er ikke på Bygdøy, Holmenkollen eller Tjuvholmen.

Skal være raskere med telefonen neste gang.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Det dukker med jevne mellomrom opp biler.som det hevdes burde vært utlevert på blå resept. Om så noen er merket med dette , så er det andre som har andre krav for å bli satt pris på.
20230914_170213.jpg


8
 
Spotta en kamuflert elektrisk Porsche SUV i Barolo forrige uke, må ha vært elektrisk Cayenne. Så hvertfall større ut enn Macan EV som kommer. Var dessverre ikke kjapp nok til å fiske frem kamera..
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
I avisen skrives det om et høyt rentenivå og inflasjon. Men på to dager har jeg nå spottet to forskjelligs Lamborghini Urus og en Aston Martin DBX707. Alle tre innen en kilometers radius….
Og nei, dette er ikke på Bygdøy, Holmenkollen eller Tjuvholmen.

Skal være raskere med telefonen neste gang.
F.ck dyrtid!
Jeg tar gullfelger!
IMG_1439.jpeg
 
Jeg spottet det jeg tror var en Anton Martin DB5 i går. Kjørte fra Skarpsno og tok av til Jar.
Strøken beige farge med DR skilter tror jeg.
Kan det stemme at det var det jeg så? Har vi noen av de i Norge????
 
Jeg spottet det jeg tror var en Anton Martin DB5 i går. Kjørte fra Skarpsno og tok av til Jar.
Strøken beige farge med DR skilter tror jeg.
Kan det stemme at det var det jeg så? Har vi noen av de i Norge????
Denne du så? Kjøpt ny i Norge av Bergersen arving Petter Sundt på sekstitallet, solgt videre i 2022 av Bentley Norge for rundt kr 5 mil.
IMG_0412.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og sunshine
Denne du så? Kjøpt ny i Norge av Bergersen arving Petter Sundt på sekstitallet, solgt videre i 2022 av Bentley Norge for rundt kr 5 mil.
Vis vedlegg 348437
Ja den ligner veldig! Tror den jeg så var litt lysere, men kan være foto som er mitt mørkt.
MEN reg nr var «vanlig» 2 bokstaver pluss 5 tall.
Det er vel ikke mulig å endre reg nr på en allerede registrert bil?