Støvler

Kjøpte de på Lille Vinkel Sko på Majorstua. Prisen var 2990,-
Litt irriterende da jeg netopp var i USA der de koster ca halvparten, men ingen butikker der hadde min størrelse/farge så måtte dra hjem tomhendt.
En fordel ved å kjøpe de på Lille Vinkel Sko er at de setter på ny såle og hel free of charge når du har slitt dem ned.
Fikk også med voks til skoene på kjøpet.:cool:
 
Støtter at Wolverine 1,000 Mile'ene er fantastisk gode å ha på beina fra første tråkk. Er nå litt over en uke siden jeg fikk dem, og har i løpet av den tiden hatt to heldagsøkter (ene med timesvis med trasking rundt i New York, og så fly til San Francisco, støvlene var ikke av beina fra rundt klokka ti på formiddagen til midnatt, andre tilsvarende lenge med trasking rundt i SF i timesvis, for så musikkfestival til midnatt, bokstavelig tatt gått flere mil), ikke snev av gnagsår, klemming eller annet ubehag. Før første hele dagen hadde jeg bare gått en tur rundt et par kvartaler rundt hotellet i New York for å kjenne hvordan de satt på foten, ikke nødvendig å gå inn i det hele tatt.
 
Noen som kan tipse om nettbutikker som fører wolverine 1000 mile til en gunstig pris?

Her oppe i Nord-Trøndelag må egentlig alt handles på nett...

Jeg har planer om å handle de fra http://www.revolveclothing.com/Homepage.jsp

Det ryktes visstnok at man kan få 30% avslag på første kjøp hvis man er ny kunde. Dette gjelder (hvis jeg har lest riktig) ikke alle merkene, men det er flere som sier at de har fått rabatt på wolverine 1000 mile original derfra!

Edit: For å få rabatt tror jeg man må sende de en epost og spørre om det :)
 
Jeg har planer om å handle de fra http://www.revolveclothing.com/Homepage.jsp

Det ryktes visstnok at man kan få 30% avslag på første kjøp hvis man er ny kunde. Dette gjelder (hvis jeg har lest riktig) ikke alle merkene, men det er flere som sier at de har fått rabatt på wolverine 1000 mile original derfra!

Edit: For å få rabatt tror jeg man må sende de en epost og spørre om det :)

Takk for tipset!
 
Noen som har kjøpt eller tafset på Swims sine vintersko enda? Personlig synes jeg Helmut og John støvlene/støvletter er kjempekule!

Helmut
Screenshot2011-10-19at111128AM.png


John
Screenshot2011-10-19at111159AM.png
 
Det man trenger på en dag med det man kaller ustadig vær i trondheim. Vanntette støvler, vanntett klokke og sterke solbriller :)

33b9fc64.jpg


-V
 
Takk for tipset, jeg får spare første ordre til en storhandel :)

Please remember that due to the manufacturer’s request, we are
not allowed to use code matching and coupons on the following brands:
True Religion, 7 for All Mankind, Citizens of Humanity, Paige, Hudson,
Sugar Cane, T by Alexander Wang, JNBY, Diane von Furstenberg, Ash,
Joe's Jeans, Cheap Monday, Clu, Common Projects, Rose, Band of
Outsiders, J Brand, Alexander Wang, Preen, Vince, 3sixteen, ALC,
Theory, Joie, Soft Joie, Elizabeth & James, Marc by Marc Jacobs, Black
Halo, and Juicy Couture.

Wolverine er det 30% på hvertfall.
 
Nja. Det er jo limited edition i shell cordovan. Den kostet vel rundt $900 når den var tilgjengelig.
 
Aha, that makes sense. Eller jøss, det finnes faktisk limited edition av sko også ja :D Jeg overlever med den vanlige 1000 mile.
 
Var for litt siden så uheldig å få tyggegummi på oversiden av skoen.
På ett eller annet uforklarlig vis hadde tyggegummien fra under skoen tatt turen til oversiden, nærmere bestemt klint seg ut over halve tuppen av skoen.
Etter at jeg prøvde å fjerne tyggegummien etterlot den seg en stygg matt og sjenerende flekk på min ellers kliss nye støvel.
Hverken butikken eller skomaker hadde noen gode råd, tyggegummien satt som limt fast til skoen.
Frenetisk pussing hjalp ikke, flekken med tyggegummi bare spredte seg utover.

Da kom jeg på at vi i militæret brukt å "spitte" støvlene for å få en ny finish.
Inspirert av dette så kjøpte jeg en boks matchende kiwi skokrem og litt sandpapir for å pusse vekk tyggisen.
Smeltet inn en kvart boks skokrem, pusset de, og nå er de som nye:D

Så om det noe usannsynlig skulle hende med noen av dere så er det mulig å teste dette. :p
 
Haha hørte noen "skrekkhistorier" da jeg var i marinen om gardister som smeltet inn skokrem i marsjstøvlene sine..