Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Jeg trodde jeg hadde funnet min egen, egen klokke - helt til jeg ser at det ikke er tall på bezelen. Men i innerste heite....?
breitling--A17321-178_LRG.jpg

En diver uten tall på bezelen....?????
 
Jeg trodde jeg hadde funnet min egen, egen klokke - helt til jeg ser at det ikke er tall på bezelen. Men i innerste heite....?

Den perfekte klokke finnes ikke, min venn. Men likte uttrykket du brukte. Er jo håpløst å ikke ha tall på en dykkerbezel.
 
Jeg trodde jeg hadde funnet min egen, egen klokke - helt til jeg ser at det ikke er tall på bezelen. Men i innerste heite....?
breitling--A17321-178_LRG.jpg

En diver uten tall på bezelen....?????

Er vel en såkalt kontor-diver;) Trenger ikke tall på bezel når man skal ned fra skrivebordsplaten og ned i skuff nummer to..hehe
 
Jeg liker lum-tec B serien svært godt, og har eid flere av disse tidligere.
Men den nye V-serien ?? Den finner jeg ikke pen fra noen vinkler. Lum-tec fans ser ut til å elske den.
ltv1_1.png

8670f92f.jpg
 
Ikkeno krans altså, Vridbar metallsirkel derimot. Jeg synes vridbare metallsirkler kan være fine, også uten tall.
 
Krans? Nei det kan jeg ikke like :)

Oppdaterer min med:

Kombinere spesialstyrker og klokker. Eks: JLC og Navy Seals.

Synd, for de klokkene er superflotte, men det blir bare for latterlig.
 
Greit nok men hvem f.. forstår hva en dykkerkrans er uten å google det?

Kan m.a.o. ikke like uttrykk som krans e.l. når en mener bezel.
 
Bezeler som ikke står i "riktig" posisjon. Og bezeler som ikke klikker nøyaktig inn på kl 12.
 
Og en helt ny en: Når dette skjer og man ikke har flere 22mm springbars. Hvor pleier dere å handle deres?

photofjv.jpg
 
Kan anbefale denne. God service og rask forsendelse. Husk å be om å få slått av tysk moms.

Vær obs på at enkelte klokker kan ha forskjellig hullstørrelse.
 
Jeg har to seiko 22 mm springbars du kan få. Om du vil ha de vet du hvor jeg bor :)
 
Krans? Nei det kan jeg ikke like :)

Oppdaterer min med:

Kombinere spesialstyrker og klokker. Eks: JLC og Navy Seals.

Synd, for de klokkene er superflotte, men det blir bare for latterlig.

Krans høres helt latterlig ut ja !

Enig at såkalte spesialstyrker og klokker er i overkant harry..

TT - Her har man tydeligvis gitt opp halveis i sparingen til gull klokke.