WTB: Omega Seamaster Planet Ocean

Medlem
17. feb. 2010
Innlegg
0
Hei,

Er altså på jakt etter en Omega Seamaster Planet Ocean (Ø41 eller Ø45).

Porduktet befinner seg typisk i Norge (gjerne i Oslo-området), og er meget pent brukt.

Selger betaler evt. omkostninger for frakt.

Pris... 8-10.000

Mvh
Marius
 
Fremdeles på utkikk.

Kan være villig til å diskutere noe høyere pris enn tidligere indikert.

Mvh
Marius
 
Herlig

At PO 45mm skal være veldig pent brukt, hvor selger skal betale frakt og du kanskje betaler 8-10 tusen.
Herre Marius, er du sikker på at du skal ha Omega og ikke Seiko? :eek:)
 
Til orientering: Jeg betalte nettopp i overkant av 4k for gummirem til min PO, og med tanke på at den oransje krokoen og lenka koster omtrent det samme, bør det være enkel matte at du bør strekke deg noe lenger for å få en pen PO ;)
 
Til orientering: Jeg betalte nettopp i overkant av 4k for gummirem til min PO, og med tanke på at den oransje krokoen og lenka koster omtrent det samme, bør det være enkel matte at du bør strekke deg noe lenger for å få en pen PO ;)

Gummireimen til Omega (Planet Ocean Black Rubber Divers Strap) har vel en pris på ca 1300kr i Norge, pluss spenne...?
 
Gummireimen til Omega (Planet Ocean Black Rubber Divers Strap) har vel en pris på ca 1300kr i Norge, pluss spenne...?

Denne får du ikke til 1300. I så fall har jeg blitt lurt av min AD. Så er heller ikke dette Divers Strap....:





....ikke meningen å kuppe tråden din Marius- måtte bare oppklare litt her.
 
Hadde du deploymentspennen fra før?

For den er, hvordan skal man si det, ikke nødvendigvis superbillig. I hvert fall ikke når jeg sjekket sist hos AD, da havnet akkurat det der på ca 4k også. Ble litt i overkant for min del ;)
 
...jeg kjøpte remmen med spennen. Har tilsvarende spenne til krokoen også, så hvis jeg fortsetter slik, har jeg snart remmer og spenner tilsvarende et meget godt ur i pris. Liker ikke å bli minnet på det....
 
Tilbehør er dyrt, slik er det bare dessverre ;).

Men prisen virker helt korrekt med spenne i hvert fall i min erfaring. :)
 
Denne får du ikke til 1300. I så fall har jeg blitt lurt av min AD. Så er heller ikke dette Divers Strap....

Se der ja.. Det slo meg ikke at det var den reimen du mente.. I stand corrected.

On topic; lykke til med å finne en PO til den prisen, og jeg anbefaler deg å prøve både Ø45,5 og Ø42 på armen, for det er virkelig to forskjellige klokker..
 
On-topic:

en 42mm som er litt småsliten kan man ha flaks å få for rundt 10 lapper, bokser og papirer blir det kanskje dårlig med dog.

Og det er virkelig to vidt forskjellige klokker. Angrer litt på at jeg gikk for 42mm, men slik er livet ;).