Klokkespotting

Fikk store øyne når jeg så min klassekamerat med en Patek Philippe Calatrava 5120j på håndleddet!
 
Var på middag hos en kompis på fredag og faren hans hadde en IWC Big Pilot på armen! Viser seg at faren har en samling på over 40 ur, her må det etterforskes :)
 
SAS-sjef i hardt vær, men flott klokke

SAS sjef Mats Jansson har noen røffe dager. Da er det bra han kan trøste seg med en flott GO PanoMaticDate i Aftenposten i dag. Når man først skal gå for en Pano synes jeg imidlertid at denne er mest uaktuell. Føler at de andre (Lunar, Reserve, Venue) med en form for indikator oppe til høyre komplementerer den desentrerte urskiva. Denne synes jeg blir litt "venstretung" IMO.

P1010112.jpg

P1010113.jpg
 
Synes jeg ser en monaco på håndleddet til Marcel Lelienhof på fire stjerners middag hos meg :)
 
Jeg var på møte i Møller-bygget på Skøyen igår, og spottet noen pene ur i kantina..

Rolex Milgauss med svart skive
AP Royal Oak med svart skive
Rolex Datejust Boysize
Tag Heuer Aquaracer
Breitling Chronomat
 
På forsiden av siste Se og Hør flasher Ari Behn det som ser ut til å være en Omega Seamaster. Noen andre som har sett det?

Hadde kanskje trodd han gikk for noe mer dressy...
 
På forsiden av siste Se og Hør flasher Ari Behn det som ser ut til å være en Omega Seamaster. Noen andre som har sett det?

Hadde kanskje trodd han gikk for noe mer dressy...

Jeg har sett det samme. Men jeg vil ikke tro at det er den eneste klokken han har.
 
I sesong 8 av "24" har han ene kjeltringen som heter Vladimir på seg en eller annen Panerai Submersible.
 
Satt på min lokale kafè (Mocca) lørdag morgen, da det kom inn en kar og brettet opp erme og viste fram en grose Breitling Navitimer. Han kikka fælt på min SDDS.;)
 
Tror det stemmer.

Han har till og med sin egen modell
http://www.watchuwant.com/watches/a...jay-z-special-edition-platinum-only-20-pieces

"Jay-Z began collecting watches in 1997, and first met Audemars Piguet North America President Francois-Henry Bennahmias about five years ago. The two have been working on the anniversary watch series over the past two years."

Kjekt å ha penger http://giveit2me.blogspot.com/2006/06/feature-on-jay-zs-watch-collection.html

http://www.allbusiness.com/retail-trade/apparel-accessory-stores-womens-specialty/4237255-1.html


"My bezzle courtesy of Audemars
I order yours tomorrow now look at the time I saved you
Mama let me upgrade you"
;)
 
Jay-Z

October 2005 nummeret av Watchtime som det linkes til med Jay-Z på forsiden, var den første utgaven jeg kjøpte av bladet. En ny verden var i ferd med å åpne seg... :D

Men Jay-Z er ikke helt trofast mot Audemars (i hvert fall ikke når han trenger et rim)

"Came in Range, hopped out the Lexus
every year since i’ve bin on that next shit
traded in the gold for the platinum rolex’s
Now a n-gga wrist match the status of my records"
 
Omega Seamster Comsmic 2000 , vintage

Ligger en i vinduet til Urmaker andersen på St.haugen i "stålgull", nærmest NOS. original rem,spenne og boks.. Løp og kjøp! Ligger nok ikke der lengere en ut dagen i morgen! :) Btw, er IKKE jeg som er selger altrså, leste det jeg hadde skrevet, virket lit suspekt. haha. Men i alle fall.. pen klokke som ikke dukker opp for ofte!
 
Satt å så på The Men who stare at goats igår og da så jeg Kevin Spacey med en IWC Big Pilot på armen

Picture1-1.png
 
Klovner i kamp...

Har sett litt på Curling i det siste og det er IKKE klovnebuksene til Norges lag jeg har sett mest på, derimot venstrehånden til Skip Thomas Ulsrud...

960x.jpg



Må være en Sub?