Klokken jeg aldri skulle solgt!

Hmm, jeg tror nesten på en Jaeger lecoultre! Vet ikke hvorfor men det er veldig lett å se for seg mm kjøpe en klokke han ikke klarer å uttale navnet på!
 
Ellers har jeg hatt en Explorer II polar som jeg har sverget på å skaffe meg igjen.:(

...og så skaffet jeg meg den igjen.:)

20120210_170411.jpg
 
Rolex, nei. Vel, det kan nok bli en Rolex en dag. En Explorer I. Kanskje en Seadweller. Neppe noe annet - as for now.

Jeg er veldig i tenkeboksen om dagen. Tenker på dette neste døgnet rundt, faktisk. Har sparret litt med et par stykker her på forumet og har nesten kommet frem til at jeg har en plan. Kan si så mye som at jeg var like ved å handle (inkluderer et eller flere salg) en GO Sport Evolution. Men "noen" har fått meg på bedre tanker. Det er ikke slik at hverken sonen eller noen av dens medlemmer skal gjøre valget for meg, men det er alltid kjekt å vite at man har dratt veksler på noe av den kunnskapen som finnes her inne. Det som er rimelig klart for meg i øyeblikket er at den klokken jeg skal kjøpe ikke er dusinvare her inne. Så får "fugleberget" si hva det vil når den tid kommer.

Hint utover dette:
Sveitser
Beater
In-house
- og jeg er veldig glad i den godfølelsen AT'en gir meg...

Sorry for off-topic.

Den klokken jeg angrer på at jeg har solgt finnes ikke, da den ikke er solgt, men at jeg kommer til å angre er hevet over en hver tvil.
 

Dette minner meg om:
...så sa de voksne at vi IKKE skulle putte erter i nesen. Det hadde vi aldri tenkt på, så da gjorde vi det.

God ide, Prippa, men jeg har egentlig ikke tenkt så mye på den i det siste. Etter at jeg prøvde Frodos på armen tenkte jeg vel egentlig at dette var uoppnåelig, og så ble det med det. Men mye har skjedd siden den gang. Blant annet har min dømmekraft sviktet. Det som dengang var en idiotisk høy sum for en klokke fremstår i dag som en idioisk lav sum for en skikkelig klokke. Satt litt på spissen, kanskje, men du skjønner hva jeg mener.
 
Jeg elsker MM's sakte men sikre fortapelse i denne hobbyen. Det er ekstremt fascinerende ;).

Gled meg til å se hva du finner på neste gang nå MM.... du som bare skulle ha en klokke til 10' eller så til 50 års dagen.... hoho.
 
Men han har tapt seg; han poster alt for lite for tiden!!!! :D
We want more, og det er ikke tull, MM :)

+1

To teorier dog:

1) han jobber masse overtid for å få råd til patek philip jaeger rolex omega & lange edition samarbeidsprosjektet som vil vinne alle unboxinger fra nå og til evig tid

2) Han sparer til post 2000 ;)
 
+1

To teorier dog:

1) han jobber masse overtid for å få råd til patek philip jaeger rolex omega & lange edition samarbeidsprosjektet som vil vinne alle unboxinger fra nå og til evig tid

2) Han sparer til post 2000 ;)

3) En kombinasjon av 1 og 2, samt at jeg har registrert at jeg er inne på topp 10 i TS-konkurransen - og med tanke på mine manglende/fraværende klokkekunnskaper er ikke dette noe jeg er spesielt stolt av.

Takk allikevel, for oppmuntrende ord.


Edit: Har vel gitt opp en kjempeunboxing på innlegg nr 2.000. En hytte må selges først. Skal forresten få den inn på finn.no innen påske. I solidaritetens navn burde kanskje noen på TS kjøpt den. Den ligger på salgsforumet hvor den er priset et par hundre under takst. Ti prosent av salgssummen går rett på klokkekontoen - det er her solidaritetsprinsippet kommer inn i bildet.