Siste aktivitet

• kristianc3
    kristianc3 reagerte på innlegget til lumer i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til lumer i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dagens klokke. Liker Liker
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til Edward i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Affeksjonsverdi er ikke målbart, og ikke gjenstand for erstatning. Men her er det egentlig bare en måte Bjerke kan håndtere erstatning...
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til lumer i Dagens klokke. Elsker Elsker
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til AndreasBt i Det kan se ut som om hypen nå er over. Liker Liker
    Jeg tror egentlig ikke kjøperne har forsvunnet. Jeg tror mange selgere fortsatt lever i 2021–2022 og håper på gårsdagens priser...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til Bøygen i Gullkorn fra Finn.no. Haha Haha
    Nå er ikke jeg samler, i alle fall ser jeg ikke på meg selv som det. Er det noen såkalte samlere der ute som faktisk foretrekker ripete...
  • bruno47
    bruno47 reagerte på innlegget til Labbos i Dagens Panerai. Liker Liker
    Dagens, først tur til Kolåstoppen med ungene Så obligatorisk grilling hjemme
  • lumer
    lumer svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_1085.jpeg
  • andres
    andres svarte på tråden A. Lange & Söhne-tråden.
    • 1779653068826.png
  • V
    Vanferst opprettet en ny tråd.
    Hei, Er det noen her som vurderer å selge en Hamilton Khaki Field Murph 38mm? Jeg er på utkikk etter et pent brukt eksemplar. Send...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til hvollan i Dagens sko!. Liker Liker
    Ble Airtox vernesandaler og hvite tennissokker type Adidas i dag. God fredag og ha en finfin pinse 😎
  • Polpolo
    Polpolo opprettet en ny tråd.
    Selger en fin Zenith Defy Skyline med sort skive. Både stållenke og silikonlenke er inkludert originalt. Pris: 69000 kr Kjøpt hos...
    • 1000023800.jpg
    • 1000023796.jpg
    • 1000023801.jpg
    • 1000023802.jpg
    • 1000023804.jpg
    • 1000023806.jpg
    • 1000023808.jpg
    • 1000023809.jpg
    • 1000023805.jpg
    • 1000023815.jpg
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til FL23883 i Aksjetråden. Liker Liker
    Hvor kan jeg kjøpe aksjer i Norsk Tipping?
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til StigJ i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Ekstra gledelig 17. Mai når jeg er på besøk hos opphavet og min far har funnet en av klokkene mine fra da jeg gikk på barneskolen 😍