Solgt Zenith El Primero Rainbow

Medlem
10. sep. 2009
Innlegg
710
Nye prosjekter gjør at jeg legger denne skjønnheten ut for salg: Zenith El Primero Rainbow.

Dette er etter min mening en av de fineste modellene Zenith har laget, selvfølgelig med deres legendariske El Primero verk som neppe trenger nærmere presentasjon her inne. Jeg har hatt denne i over 10 år og til tross for jevnlig bruk ser den mystisk nok omtrent ny ut, bortsett fra noe kledelig patinering av indeksene. Det er rett og slett den mest ripebestandige klokken jeg har hatt. Kanskje er det formen som gjør det, polerte stålklokker er vanligvis ripemagneter. Uansett - klokken kommer uten boks og papirer, men med servicekvittering fra Tidemann fra et par år tilbake. Strøken stand. Leveres med original spenne, sliten sort originalrem, nyverdig grå Glashütte Original rem som den står på i dag (evnt har jeg nok en fin sort liggende om det er ønskelig) og ekstra bezel (det er et ørlite hakk i den gamle - fikk ny på service).

Se presentasjon her dersom du ikke er kjent med modellen:
http://forums.watchuseek.com/f27/ze...all-different-models-1992-1999-a-1028001.html











Klokken befinner seg i Oslo. Pris 25K