WTB: Vintage dressur

bangiman

Støttemedlem
Medlem
10. juni 2009
Innlegg
236
Sted
Sandvika
Hei folkens,

Jeg er på leting etter et vintage dressur til ca 1000. Jeg har ingen konkrete ur i tankene, men eldre omegaer, longines, movado etc er av interesse. Eneste kravene jeg håper kan fylles er at det ikke er mindre enn 36 mm i diameter, at det ser presentabelt ut og at det virker.

Jeg skal nemlig i et bryllup i slutten av juli og har kun skx007 å gå med (synes ikke det kan brukes til dress). Har dessverre prioritert penger i andre retninger i sommer så det jeg har av "overflødig" cash er ca 1000 nok.

Er det noen som har noe liggende?

Face to face i oslo/akershus området er å foretrekke ellers er jeg i stavanger området i uke 29.

Takk for oppmerksomheten!!
 
Takk for svar.

Ser ut som at Dag har masse fint inne, bare å håpe han ikke er bortreist på ferie for øyeblikket!

Hvis dere har flere tips så er det bare å komme med dem!
 
Uff, den Constellation i gull Dag selger er så utrolig lekker. MÅ ha en sånn en gang.

Omega nr 2 på siden hans...
 
Klokke kjøpt!

Etter en hyggelig klokkeprat med Dag B. i går er jeg nå den lykkelige eier av en ca 1962 Omega Seamaster.
Jeg måtte justere budsjettet mitt litt, men det var det absolutt verdt!!!

Et bilde av uret
omega_2.jpg


Og så et lite WS bilde
62omegaseamasterws_resize.jpg



Takk for oppmerksomheten og tilbudene jeg har fått på PM!!
 
Nydelig! Har selv vært inne og sett på denne flere ganger. gratulerer med et flott ur!

Takk for det! Er litt uvant med et så lite og lett ur på armen, men jeg blir stadig mer glad i det!
Skal ikke se bort ifra at det flere slike kjøp i fremtiden