Wrist Roll

EBH

Medlem
26. jan. 2019
Innlegg
482
Sted
Bærum
Kjære TS'ere,

Jeg mener det er på Reddit jeg har sett "Wrist Roll"; et enkelt konsept der man legger inn en video snutt som viser en klokke på armen fra flere vinkler. Litt som Dagens klokke, bare med film. Det gir fort et litt annet inntrykk enn hva man får av å se statiske bilder fra beste vinkel. Blir småkjedelig å bla gjennom Dagens klokke hele tiden. Litt variasjon er bra!

Det hadde vært artig å dra i gang noe slikt her på TS. Beklageligvis er det ikke superenkelt å laste opp video her, men jeg fant ut at Vimeo fungerer greit i hvert fall. Jeg har aldri brukt det før nå, men det var enkelt å legge opp en anonym konto og dele en film, alt fra mobilen.

Så da drar jeg det hele i gang med min Panerai 372 plexi på original Panerai reim. Håper andre har lyst til å dele tilsvarende og at det ikke blir for komplisert å laste opp videoer!


Med forbehold om at slik tråd eksisterer fra før... Og om det ikke er interesse så lar vi bare tråden dø...

:)
 
Artig konsept! Hvis man har en iPhone, kan man med litt øvelse ta ei litta wrist roll iløpet av et 'live photo' (som filmer 1.5sek før og 1.5sek etter at man trykker på kameraknappen). Så sveiper man opp i bildegalleriet og lagrer som repeterende/sprettende gif. Denne kan man f.eks laste opp anonymt i giphy-appen og copypasta linken hit:

giphy.gif
 
Redigert:
Artig konsept! Hvis man har en iPhone, kan man med litt øvelse ta ei litta wrist roll iløpet av et 'live photo', sveipe opp i bildegalleriet og lagre som repeterende/sprettende gif. Denne kan man f.eks laste opp anonymt i giphy-appen og copypasta linken hit:

giphy.gif
Funker gull det!