Wittnauer Alarm fra ebay

Medlem
25. okt. 2013
Innlegg
20
Sted
Bergen
Jeg tok en sjanse på ebay og kjøpte meg denne til 2/3 av prisantydningen. Hva synnes dokke om det? Jeg vet at hendene ikke er originale men ellers så tenkte jeg at den så greit ut og kommer serviced.


s-l1600.jpg
 
Kul klokke, men vær obs på at "serviced" på Ebay i mange tilfeller er synonymt med WD40 :oops:
Ser at selger har god score, så det kan fort være gode greier.
Nå er jeg ikke så mye inne på hva Wittnauer går for, så selv om det i utgangspunktet ikke virker direkte billig,
kan det være et røverkjøp for alt jeg vet :)
 
  • Liker
Reaksjoner: triz neena og Grendel
"Working" kan også være et ganske vidt begrep for eBay-varer. Som @El Gringo skriver så er WD40 et populært produkt.
Uansett så er dette en artig sak, så det kan godt være du er heldig. Det er en sjanse å ta, men det er fult lov å være heldig!

Du må legge ut mer om klokken når den kommer. Det vil være artig å se flere bilder og litt om hvordan det går!

Det blir spennende å høre!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: triz neena
Kul klokke, men vær obs på at "serviced" på Ebay i mange tilfeller er synonymt med WD40 :oops:
Ser at selger har god score, så det kan fort være gode greier.
Nå er jeg ikke så mye inne på hva Wittnauer går for, så selv om det i utgangspunktet ikke virker direkte billig,
kan det være et røverkjøp for alt jeg vet :)
Jeg finner kun 1 akkurat nå på markede fra en dealer og prisen er 5000 euro, men med riktig hender og ordentlig service , ellers lik tilstand. Derfor tenkte jeg det var verdt en liten gamble…

Første gang jeg leste om klokken var på hodinkee og tenkte det var cool as hell med roterende bezel til alarm funksjonen. Så enkelt som en mekanisk klokke med eggtimer montert :LOL: Prisen nevnt var 3000 dollar og artikkelen er fra 2019.

Vi får se hva jeg får i posten, håper det blir bra :)