Watches & Wonders 2022

politrew

Støttemedlem
Medlem
22. mars 2013
Innlegg
557
Sted
Norge
Er det mulig å komme inn på messen for vanlige folk?
Tenkte meg nedover til Genève i de tider for å kjenne på viben i klokkehovedstaden og besøke et museum eller to.
 
  • Liker
Reaksjoner: HorrorMirror og kire
Ut i fra det som står på hjemmesiden deres, kan det se ut som den fysiske utstillingen ikke er åpen for publikum.

A dense and exciting program to be followed around the globe

The program has been redesigned to enable international press to keep abreast of the latest news from the brands, both online and physically at the Salon.

As for the public, highlights will be available online with numerous launches and previews presented by the 39 exhibiting Maisons, all committed to making this event a great watchmaking summit.


Litt mer detaljer her, men fremdeles uklart:
https://www.fhs.swiss/eng/2021_12_16_01_Watches_and_Wonders.html
 
  • Liker
Reaksjoner: politrew
Av det jeg vet så har antallet invitasjoner til den fysiske messen blitt kuttet vesentlig ned, og gjester fra de store asiatiske markedene har jeg hørt har blitt kuttet til cirka null (primært grunnet restriksjoner ved reise til/fra egne land)

Åpningsseremonien, som pleier å være dagen før messedørene åpnes, skal også være avlyst.

Slik jeg oppfatter situasjonen så anser jeg det som ganske usannsynlig at det vil være en åpen publikumsdag med billetter i år.
 
  • Liker
Reaksjoner: politrew
Av det jeg vet så har antallet invitasjoner til den fysiske messen blitt kuttet vesentlig ned, og gjester fra de store asiatiske markedene har jeg hørt har blitt kuttet til cirka null (primært grunnet restriksjoner ved reise til/fra egne land)

Åpningsseremonien, som pleier å være dagen før messedørene åpnes, skal også være avlyst.

Slik jeg oppfatter situasjonen så anser jeg det som ganske usannsynlig at det vil være en åpen publikumsdag med billetter i år.
Kjipt. Hadde håpet å få en dag på messa men får nøye meg med museum denne gangen sikkert.
 
Side arrangement av independent mesterene i AHCI
1644413998576.png
 
Jeg skal. Har du undersøkt om det er mulig å komme seg inn på messa?
Så kjekt!
Til selve messen må du ha billett som ikke er tilgjengelig for salg etter hva jeg har forstått.
Jeg har fått en billett fra thelimitededition.
Kan høre om han har flere…

Independent mestrene skal også ha et opplegg der alle som forhåndsregistrerer seg får komme inn.
I tillegg vil det være mulig å booke tid gjennom AD til de store indiene som Urwerk, Debethune og MB&F. Videre vil det være mange indie urmakere som kommer til å være i Geneve for å vise frem klokkene sine. Så i min indie verden er det mye som skjer.
Når reiser du ned?
 
Så kjekt!
Til selve messen må du ha billett som ikke er tilgjengelig for salg etter hva jeg har forstått.
Jeg har fått en billett fra thelimitededition.
Kan høre om han har flere…

Independent mestrene skal også ha et opplegg der alle som forhåndsregistrerer seg får komme inn.
I tillegg vil det være mulig å booke tid gjennom AD til de store indiene som Urwerk, Debethune og MB&F. Videre vil det være mange indie urmakere som kommer til å være i Geneve for å vise frem klokkene sine. Så i min indie verden er det mye som skjer.
Når reiser du ned?
Sender deg pm!
 
  • Liker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Så kjekt!
Til selve messen må du ha billett som ikke er tilgjengelig for salg etter hva jeg har forstått.
Jeg har fått en billett fra thelimitededition.
Kan høre om han har flere…

Independent mestrene skal også ha et opplegg der alle som forhåndsregistrerer seg får komme inn.
I tillegg vil det være mulig å booke tid gjennom AD til de store indiene som Urwerk, Debethune og MB&F. Videre vil det være mange indie urmakere som kommer til å være i Geneve for å vise frem klokkene sine. Så i min indie verden er det mye som skjer.
Når reiser du ned?

Høres kult ut dette (med indies). Takk for (mulig) ferietips!
 
  • Liker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Grand Seiko utvider Evolution 9-kolleksjonen med sportsmodeller: