"Watch stand"

Medlem
6. des. 2013
Innlegg
10.951
Ikke alle sover med armbåndsuret på armen, og det enkleste er da å legge uret mer eller mindre vilkårlig på nattbordet. Ulempen er at i visse posisjoner og nattbord, så vil urverket få konstruksjonen av nattbordet til å forsterke lyden av urverket til en "syngende og irriterende lyd" - for de av oss med normalt god hørsel.

Har sett gjennom en del ulike løsninger på såkalte "watch stands" og mange av disse er horrible, harry og dyre. Enkelte er heldigvis funksjonelle og prisgunstige, men de er ikke gratis. Jeg er ikke tilhenger av å plassere gjenstander på frie flater, fordi ting som står rundt forbi samler støv og utgjør et ekstra vedlikeholdselement i rengjøringen.

Etter å ha grublet litt i dag, så fant jeg en løsning det tok ca. 15 sekunder å implementere; "pute + kvalitetslim = done". Se de fem bildene nedenfor (swipe).

 
Den løsningen er like enkel som den er genial, meget bra.
For to uker siden gikk jeg for en lite pen, men gratis løsning som har fungert greit hittil. Den har en tynn antisklimatte på undersiden, men frykten er herjende unger på soverommet før man har våknet ordentlig i helgene.
IMG_20200815_101235.jpg
 
Men om du er usikker på min kjærlighet til AkriviA?
Så søk opp AkriviA dealer i Google.
Hvem ser du på tredjeplass?
97AAB8A6-EB31-43E8-8356-310036D61328.png
 
Redigert:
Kom plutselig på at jeg fikk en gave av svigerinne for noen år siden (siden jeg likte så godt klokker). Fant de igjen innerst i skapet for anledningen.
De er finest fra baksiden;)
E70F1422-731C-4F21-BA9E-0A5B2B6268B1.jpeg
F9BE6AD9-73BC-474B-AB4A-9BA94D4D340C.jpeg
 
Redigert: