Vurderer å selge alt

And become a one-engine man? Nah.

Hvis ikke vi snakker om denne, da.

vanquishgal5.jpg
 
Føler med deg, men har ikke fasit. :)
Samme tanker her (minus noen klokker som må få bli i boksen).
Drømmer om Porsche Cayman GT4, mer realistisk BMW M2 (eller 1M/M3/M4), men fornuften holder meg igjen da jeg ikke har tid til å bruke den så mye, og at det er litt risky med såpass dyr "banebil"(om man klasker den i autovernet), for den må i såfall brukes litt på bane..
Men kanskje en vakker dag... :)
 
  • Liker
Reaksjoner: olem
Ett armbåndsur og en slik bil. End-game. Det er en flott plan, og betinger at man logger av TS og andre fora - og lever lykkelig i den virkelige verden med sitt valgte armbåndsur og bil. Egentlig ikke sååå vanskelig - eller?

Hvis det er et vanskelig valg - så tenk på vår kaffedrøs i dag og han vi drøste med som kjøpte sin Rolex 16800 i 1986 i forkant av utenlandsreise - og som har samme klokka på armen i dag. Han eier klokka - og ikke omvendt.

Ikke la klokkene eie deg. Selg skiiten. :)
 
Redigert:
Alt=
5711
En håndfull Rolex minus en
1959 Chevrolet pick up
1982 Honda CB750, tungt moddet
1984 Honda CB1100 strøken original

Midlene går eventuelt til:

Porsche GT3 (996 eller 997)

Klarer ikke bestemme meg


Er du ko-ko!?
Bytter ikke ut en samling med uerstattelige klassikere med en "hallik slede" som GT3!? Når det er sagt, så er det strengt tatt litt tullete å ha flere enn 3-4 ur.
 
Så dette er med andre ord borderline fornuftig / litt tullete.Tullingskala:

Utenkelig: ingen ur
Kjedelig (aka utopi): 1 ur
Fornuftig: 2-3 ur
Litt tullete: 3-4 ur
Veldig tullete: 5-6 ur
Helt tullete: 7-8 ur
Ekstremt tullete: 9+ ur
Fasit! :)
 
Alt=
5711
En håndfull Rolex minus en
1959 Chevrolet pick up
1982 Honda CB750, tungt moddet
1984 Honda CB1100 strøken original

Midlene går eventuelt til:

Porsche GT3 (996 eller 997)

Klarer ikke bestemme meg

En veldig god plan!

Det finnes selvsagt dyrere og flottere biler, men det er noe helt eget med 911. Jeg har riktignok ikke GT3, men trives veldig godt med min 991.2 C4S. Go for it!
 
  • Liker
Reaksjoner: Kanutten
Kjør på @2JHead, jeg tror ikke du kommer til å angre.

Ville nok gått for en 997 fremfor 996, førstnevnte er vel noe bedre egnet til «vanlig bruk» - med mindre du bare skal på bane. Ville nok vurdert å beholde en av klokkene og en sykkel, og evt. senket ambisjonene noe.

RS-modellene er før øvrig rimelig stive, men det vet du vel ;) Du kan imidlertid bli ganske lei av dette, bur og seler i det daglige :D

Flere her inne er nok inne på tilsvarende tanker som deg, inkludert undertegnede. Her er min favoritt:

55857BAA-1D30-43A4-B8B1-7DDEE6C13F88.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Herlig tråd. :) Jeg føler det samme som i desember 2013: 911. 996. 997. GT4. Er dette det samme som 1680, 16610, 116610. Dvs. "Porsche 911" / "Submariner"?
 
Så dette er med andre ord borderline fornuftig / litt tullete.Tullingskala:

Utenkelig: ingen ur
Kjedelig (aka utopi): 1 ur
Fornuftig: 2-3 ur
Litt tullete: 3-4 ur
Veldig tullete: 5-6 ur
Helt tullete: 7-8 ur
Ekstremt tullete: 9+ ur

Er det rart man heter hr_tullete på insta? :cool:
 
Kjør på @2JHead, jeg tror ikke du kommer til å angre.

Ville nok gått for en 997 fremfor 996, førstnevnte er vel noe bedre egnet til «vanlig bruk» - med mindre du bare skal på bane. Ville nok vurdert å beholde en av klokkene og en sykkel, og evt. senket ambisjonene noe.

RS-modellene er før øvrig rimelig stive, men det vet du vel ;) Du kan imidlertid bli ganske lei av dette, bur og seler i det daglige :D

Flere her inne er nok inne på tilsvarende tanker som deg, inkludert undertegnede. Her er min favoritt:

Vis vedlegg 65662

Hvilken interasjon er den på bildet? :)