Tudor-tråden

_20200226_154520.JPG
 
@Daniel Helt enig med deg.
Er jo også vanskelig og ikke kommentere at vi har prestert å bli medlem av tidssonen på nøyaktig samme dag. Tilfeldigheten skal ha det til at vi sitter på samme klokke som ikke akkurat florerer i markedet. Med tanke på at det er noen år siden vi begge ble medlem er det jo ekstra artig... Ha en super helg!
 
Tyder på at vi, etter så mange år på TS har opparbeidet oss god smak. Artig!
 
  • Liker
Reaksjoner: Wada
Tror denne må inn igjen... Tullete å selge:rolleyes:
BB 36 er en flott klokke både i svart og blått! Men, hva med BB 36, Two Tone? Ingen som har den her inne?? Gikk meg litt hus forbi i fjor. Da byen jeg bor i ikke lenger har noen forhandler :(. Den ser jo heelt rå ut! Både med champagne og svart skive. Aldri prøvd Tudor sine "jubilee"-lenker heller. Noen som kan poste noen flotte bilder, og gi litt info om opplevelsen av "jubileen"?
 
  • Liker
Reaksjoner: Audjoh og Tioverti
BB 36 er en flott klokke både i svart og blått! Men, hva med BB 36, Two Tone? Ingen som har den her inne?? Gikk meg litt hus forbi i fjor. Da byen jeg bor i ikke lenger har noen forhandler :(. Den ser jo heelt rå ut! Både med champagne og svart skive. Aldri prøvd Tudor sine "jubilee"-lenker heller. Noen som kan poste noen flotte bilder, og gi litt info om opplevelsen av "jubileen"?

Ikke testet jubilee-varianten selv, men kunne tenke meg blå og sort variant av BB 36 med jubilee og kanskje datovisning kl 3.
 
  • Liker
Reaksjoner: Matsmet
Jeg vurderer å kjøpe en gummirem til min BB58. Er det RubberB som gjelder, eller finnes det andre alternativer jeg bør vurdere?
 
Det kom en for salg nå.
Noen som har erfaring med denne?

Herregud de er pene!
(Ikke min, og usikker på om det er rett underforum, men måtte bare spre det en plass:) )
Tudor-Heritage-Black-Bronze-Blue-Bucherer-1.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Kyllingvingen