Sponset Vi holder hjulene i gang!

JørgenO

Otteren Gullsmed & Urmaker
Forumsponsor
Medlem
11. juni 2015
Innlegg
358
Sted
Stavanger
Vi får stadig henvendelser om vi holder åpent disse dagene. Vil derfor bare informere om at vi prøver å ha business as usual. Våre åpningstider er for så vidt innskrenket til 12-16 (11-15), men vi ønsker veldig gjerne besøk i butikkene. Urmakerne våre har god kapasitet om dagen, så nå er en god tid for service og reparasjon for de som ønsker det.

For de av dere som ikke bor i nærheten, så finner dere oss på otteren.no. Her har vi lagt ut et dekkende utvalg av merkene vi fører og er glade for bestillinger og andre henvendelser.

Finner du ikke det du leter etter eller har noen spørsmål, så er det bare å sende meg en mail jorgen@otteren.no
 
Redigert av en moderator:
Har nevnt det ved tidligere anledninger, men syns det er verdt å nevne det igjen: @JørgenO og Otteren har vært utrolig åpne og generøse med Tidssonen over mange år.

Jørgen var en av de første norske bransjeaktørene som tok Tidssonen seriøst, og så verdien av å ha et levende nettsted og community som oss. Å bruke vårt nettsted er jo i utgangspunktet helt gratis for publikum, mens Tidssonen tar regningen. Så for å spille litt på trådtittelen, er det ingen tvil om at Otteren har vært blant de som har "holdt hjulene igang" også ift. Tidssonen.

Så skal man ha en klokke fra et merke som Otteren fører, syns jeg det er ekstra hyggelig om vi her inne skyter over en mail til Otteren først. Kanskje spesielt i tider som er utfordrende for hele handelsstanden, er det viktig støtte de gode forhandlerne. :)
 
Redigert:
Har nevnt det ved tidligere anledninger, men syns det er verdt å nevne det igjen: @JørgenO og Otteren har vært utrolig åpne og generøse med Tidssonen over mange år.

Jørgen var en av de første norske bransjeaktørene som tok Tidssonen seriøst, og så verdien av å ha et levende nettsted og community som oss. Å bruke vårt nettsted er jo i utgangspunktet helt gratis for publikum, mens Tidssonen tar regningen. Så for å spille litt på trådtittelen, er det ingen tvil om at Otteren har vært blant de som har "holdt hjulene igang" også ift. Tidssonen.

Så skal man ha en klokke fra et merke som Otteren fører, syns jeg det er ekstra hyggelig om vi her inne skyter over en mail til Otteren først. Kanskje spesielt i tider som er utfordrende for hele handelsstanden, er det viktig støtte de gode forhandlerne. :)

Var innom @JørgenO / Otteren i dag, og kjøpte noe jeg har kikket på en liten stund. Satt stor pris på at de holdt åpen 30min ekstra for min del, og yter en god service med et smil om munnen i disse tider!

Blir flere turer dit:)

Kudos!!

D2A768E9-FEA5-4758-8DF6-2978BDB80686.jpeg
 
Var innom @JørgenO / Otteren i dag, og kjøpte noe jeg har kikket på en liten stund. Satt stor pris på at de holdt åpen 30min ekstra for min del, og yter en god service med et smil om munnen i disse tider!

Blir flere turer dit:)

Kudos!!

Vis vedlegg 188597

Vakker klokke, hund og Rødkitt fra Stavanger Ysteri :)
 
Redigert: