Ventetid / ventlister på 126613LN. Noen som vet?

Medlem
7. aug. 2016
Innlegg
20
Sted
Bærum
Noen som vet hvordan det ligger an med tilgang på denne modellen i Norge?

Forsøker å holde meg til klokker fra norske AD som med de jeg har fra før (Kermit, Batman og en YM, alle norske :)), men det begynner å se veldig vanskelig ut med markedet vi har nå :-/
 
Noen som vet hvordan det ligger an med tilgang på denne modellen i Norge?

Forsøker å holde meg til klokker fra norske AD som med de jeg har fra før (Kermit, Batman og en YM, alle norske :)), men det begynner å se veldig vanskelig ut med markedet vi har nå :-/
Ja, hva med å høre med AD? Kan hende de vet noe :unsure:
 
Noen som vet hvordan det ligger an med tilgang på denne modellen i Norge?

Forsøker å holde meg til klokker fra norske AD som med de jeg har fra før (Kermit, Batman og en YM, alle norske :)), men det begynner å se veldig vanskelig ut med markedet vi har nå :-/

4-8 mnd +/-
 
Bare å ta kontakt. Sist jeg var innom urmaker, stod denne på utstilling for salg til første og beste. Svinger veldig hvordan det stiller seg, men langt bedre sjanse enn rent stål.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sterling
Bare å ta kontakt. Sist jeg var innom urmaker, stod denne på utstilling for salg til første og beste. Svinger veldig hvordan det stiller seg, men langt bedre sjanse enn rent stål.

Såpass :) Kan jeg spørre om hvor det var? Jeg skal en tur til Bjerke i Oslo for å hente en Seamaster fra service en av de neste dagene.
 
Ingen klokker hos Bjerke Karl Johan nå, de mente det var raskest og kontakte nettbutikken deres for å finne ut leveringstid. De hadde ellers omtrent ingen andre modeller fra Rolex i utstilling heller.

Tudor BB Chrono og BB58 med sølv kasse var i utstilling, begge veldig pene klokker. BB58 sølv spesielt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19