Utrolig klokkesamling!

Hjelpe meg. :eek:
Fikk litt "Alice i eventyrland" følelse mens jeg scrollet nedover den siden.
Drømmer jeg, eller er jeg våken...?
 
Den har vært oppe noen ganger før, men blir aldri gammel:p

Og akkurat når du tror det MÅ være slutt kommer det et par dusin Patek for sikkerhets skyld...
 
Herregud! :eek:
Første gang jeg ser den der... Men, samtidig som jeg er stum av beundring.. Er det stort sett butikknye klokker? Det er jo ikke så kult..
 
Overkill, synes ikke det er kult engang!
Er nok mange av oss som sees på som gale, men her er det vel bare spørsmål om kort tid før han får rett diagnose og blir innlagt.
 
Flotte klokker. Bevares. Men hvor imponerende en samling er, mener jeg må ses i sammenheng med samlers finansielle situasjon. Det må ligge en viss oppofrelse, dedikasjon og forsakelse bak; stein på stein. Tid er dermed også et aspekt. Er man f.eks mangemilliarder, kan man ha kjøpt/bestilt et 60-70-talls high end-ur i løpet av en lørdags formiddag.
 
Ja.. Er det jeg også tenker.. Det er ikke så imponerende å ha brukt 2 år på å kjøpe stort sett alle butikknye modeller som er å få tak i..

Det må dog inrømmes at det er med et snev av misunnelse jeg sier det på den måten..
 
En helt utrolig samling! :eek:

Han har ihvertfall klart å holde seg til noen få merker. Tenker at om det hadde vært meg med slike pengesummer disponibel hadde jeg ikke klart å holde meg til bare de merkene, og antall klokker som hadde blitt kjøpt inn ville ikke vært psykisk sunt... :p
 
Dette er muligens den sykeste samlingen jeg noensinne har sett!
Er forsåvidt enig i at det ikke er like spennende med en styrtrik mann som kjøper et lass med dyre klokker bare fordi han kan, men denne karen her virker som han faktisk er genuint interessert i klokkene sine.
Tar meg selv i å undre over den samlede prislappen på samlingen hans:cool:
 
Helt sykt... spesielt at samlingen ble anskaffet på såpass få år, men regner med kjøper vet å sette pris på den ;)