Utpakking av IWC - Portuguese 5001-07

Medlem
4. mars 2011
Innlegg
3.343
Sted
Lier
Beklager denne tråden så mye: http://www.tidssonen.no/forum/utpakking-unboxing-24/endelig-skal-det-dobbeltunboxes-11-a-13378/
Utsettelse p.g.a. GTG, sykdom og ren galskap, her er hvertfall utpakkingen av årets siste klokke for min del :cool:

Det var vel Moore sine bilder av Portugueser som virkelig trigget interessen i utgangspunktet, men jeg ble solgt da jeg prøvde på The Player sin Portuguese Chronograph på GTG i Oslo, som nå er flippet for lenge siden til fordel for The Dark Side! Dagen etter dro jeg til København for å prøve på en 5001 og da var det nesten avgjort! Har i ettertid plaget ADer både på Gran Canaria og i Paris for å virkelig sikre meg selv på at dette var neste kjøp! En Submariner solgt og noen uker senere dukket denne opp:

file-19.jpg


file-20.jpg


file-22.jpg


file-23.jpg


file-24.jpg


file-25.jpg


file-26.jpg


file-27.jpg


file-28.jpg


file-29.jpg


file-30.jpg


file-31.jpg
 
Knakende flott! Skiven, lay outen, viserne, urverket--> love it! Grattis, GP!!!!!! :cool::cool::cool:

Den er jo en del større enn klassiske dressklokker - så hva mener sonen, er dette en "fritidsklokke" eller er dette en dressklokke? Jeg vet at brukeren selv definerer, men vil bare lodde stemningen. :) For egen del ville jeg meget gjerne brukt denne til dressen!!

Igjen, du har sikret deg en knallfint ur, GP!!!
 
Gratulerer! :) Denne er nydelig og står på min liste også.

Jeg hadde lett kjørt denne til dress, men synes også det er noe casual over den. Rett anvendelig IMO.
 
Grattis! IWC er konge, og 7-dagers verket er kongere...! I tillegg er Portuguesen virkelig vakker:D
 
Herlig herlig sak. Vil også ha portuganeser i hus. Begynner å vippe mer mot 7-dager jeg også, selvom jeg lenge har likt subdials 12 og 6. Denne hobbyen endrer preferanser fort gitt