Utpakking av en fremtidig klassiker(?)

Medlem
12. mars 2018
Innlegg
989
Sted
Innlandet
Plutselig står postmannen i døren og ventetida er endelig over!
Hvis noen vil se hvordan dette artet seg videre, er det bare å bla seg nedover :D

IMG_6453.jpg

Klar til utpakking!

IMG_6454.jpg

Hyggelig med sløyfe og personlig hilsen!

IMG_6455.jpg

Jada - det er en Tudor! Min første...

IMG_6456.jpg

Black Bay Fifty-Eight aka BB58. Referanse m79030n-0001.

IMG_6457.jpg

Enda finere i virkeligheten enn på bilder!

IMG_6459.jpg

Sitter fantastisk på armen!

IMG_6460.jpg

Perfekt tykkelse - ikke noe klumpete monster dette.

IMG_6461.jpg

Kaliber MT5402 - 70 timers power-reserve.

IMG_6466_2.jpg

Flere wristshots.

IMG_6473_v2.jpg


Førsteinntrykket er veldig bra! Den er akkurat passe stor, akkurat passe tykk og akkurat passe tung. Proporsjonene på kasse og lugs er bare helt spot on! Bærekomfort later altså til å være toppklasse.
Her er det ingen andre komplikasjoner enn en dykker-bezel, men bezel-funksjonen er til gjengjeld supersmooth. Den matte, minimalistiske skiven og vintage-inspirerte designet liker jeg veldig godt. Som nyfrelst Tudor-entusiast har jeg ikke tidligere erfaring med snowflake-visere, men sånn umiddelbart faller disse snøfnuggene virkelig i smak. Her er moderne teknologi mikset med klassisk look.
Lenken har jeg enda ikke fått, men natoremmen er av det litt tynne slaget med en med en "gullstripe" som matcher perfekt resten av klokken.
Jeg ser slett ikke bort fra at dette blir en fremtidig klassiker :)
Til slutt en takk til Jorunn og Bjerke i Bergen for utmerket service og veldig hyggelig handel - anbefales!
 
Redigert:
Grattis med en flott klokke! Fikk prøve en på armen i dag. Sitter veldig godt!
 
  • Liker
Reaksjoner: lumer
Gratulerer med en flott klokke! Liker spesielt godt hvordan reim matcher klokka.
 
  • Liker
Reaksjoner: lumer