Urmakkerne – Tidssonen på YouTube!

Takk for at du sjekker det opp! Jeg fikk honorar i dag så drar nok ned rundt lunsjtid i morgen for å plukke den opp sammen med en kamerat som skal hente en Casio han har bestilt :coffee::giggle:
Det blir min første sveitser, samtlige av mine 4 klokker er Seiko.

Vi nådde innom i kveld. Kjempenøgd med hvordan den sitter, gleder meg til å bli bedre kjent.

Pratet litt med Alex og storyen var at klokken hadde en skade i glasset da vi mottok den. Så hvordan den har fått dette vet vi ikke noe om, men klokken tilhørte en av selgernes kolleksjon (dvs. en klokke som er med rundt til butikkene osv. for å vises frem).

IMG_20200527_151934_02.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: mr.quick
Som forutgående taler sa; hyggelig gjensyn. Konstruktiv kritikk: Klipping og regi er litt bakpå i forhold til andre amatørkanaler på YT. For eksempel var hovedtake fra ALS at "våre klokker er fantastiske fordi de har 7/8 bakplate for å stabilisere urverket". Hm. Burde hatt tightere manus/regi hos ALS-boksen. JLC-sekvensen var derimot illustrativ og spot on. Håper på flere produksjoner og publisert mer forutsigbart fremover. :) Tidssonen bør posisjonere seg mer også via YouTube.
 

Vi syns det er spennende med indies og haute horlogerie – så vi mekket en liten episode med fokus på disse temaene. Denne gangen med selskap av @Jørgen og @Edzilla foran kameraet.

Klokkevideoer på norsk er en nisje i en nisje, og publiseringen av Urmakkerne har av ulike årsaker gått litt i rykk og napp. Men håper dere har glede av det uansett :)