Urmakkerne – Tidssonen på YouTube!

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.109
Sted
Fredrikstad
KEA_3088-3-4-3.jpg


Vi har gitt noen hint i sosiale medier, men her er detaljene :)

 
Blir det dere to, eller vil dere invitere gjester (les: Talking Watches)?

@AlexB og jeg er konstant, men vi kommer både til å ta turen ut av "studio" og til å ha med andre. I løpet av sommeren vil du se flere kjente fjes fra miljøet vårt her inne.

Episoden som slippes imorgen er en litt enklere episode hvor vi skal snakke litt løst og "tilgjengelig" om et satt tema (dykkerklokker). Men i andre episode gjør vi noe helt annet igjen :)

Tanken er å ikke låse oss til et bestemt format, men å følge ideer, lytte til tilbakemeldingene fra publikum, og gripe muligheter som oppstår fortløpende. Selv om ikke hver eneste episode vil være en innertier for "alle", håper vi at serien/kanalen totalt sett kan være til underholdning for samlere, entusiaster og nysgjerrige på alle nivåer :)
 
Kjempe, men lyden kan bli bedre.

Takk for tilbakemeldingen og det er notert :)

Vi har hatt en idé om å holde utstyr på et minimum for å ha en litt mer smidig produksjon. Men vi ser at det kan være verdt å se på litt andre løsninger for lyd – i alle fall når vi gjør disse innendørsvideoene ved et bord :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Oscr
Veldig bra!
Godt utvalg klokker og artig informasjon.
(Fikk et lite inntrykk av at Panerai kunne være en rimelig innstegsklokke, men det var bare morsomt).

God løsning med disse "informasjonsrutene" som dere hadde lagt på i etterkant. Feks. prisen til Seamaster.

Jeg gleder meg til oppfølgerne.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
En norsk variant ala Talking Watches hadde vært veldig moro. Det begynner å bli en del platformer som gjør "generisk" informasjon om klokker, mye kjekkere når det er mer personlige episoder. Ala podcasten dere hadde med @Edzilla
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
En norsk variant ala Talking Watches hadde vært veldig moro. Det begynner å bli en del platformer som gjør "generisk" informasjon om klokker, mye kjekkere når det er mer personlige episoder. Ala podcasten dere hadde med @Edzilla

Ingen andre plattformer på norsk ;)

Neida, jeg er enig med deg. Men som jeg skrev i introartikkelen og kommentaren over her: Vi er ikke låst til format, og allerede i neste episode gjør vi noe helt annet :)
 
Kjempebra episode, gleder meg allerede veldig til fortsettelsen:) Dere var også veldig behagelige å høre på!

Når dere prøver klokkene på hånden, hadde det vært fint om dere også kunne fortelle hva håndleddstørrelse dere har:)
 
Redigert:
Dette var supert! Gratulerer så mye med vel gjennomført.
Vi gleder oss til fortsettelsen :)