Urmakkerne – Tidssonen på YouTube!


Takk for alle supre tilbakemeldinger, delinger, likes og subscribes! :)

Her kommer en sniktitt på episoden som slippes førstkommende fredag. Vi er tilbake i "studio" og skal prate litt om dressklokker.

PS: Vi har lyttet til all feedback vedr. lyd, kikke mer i kamera osv. Men flere episoder har blitt spilt inn før seriens premiere og vi slipper ikke helt kronologisk. Så eventuelle endringer vil erfor dukke opp brått og litt senere :)
 
Veldig bra, også denne gangen, @Jon Henrik .
Jeg tenkte på Spring Drive med en gang jeg så at GS'en hadde Automatic. Men som du sa så kommer (nok) den siden.
Det var en artig samling av dressklokker. Historien om Reverso var veldig god.

Veldig gode episoder!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Dette er bra saker.:)
Men, hva mener dere med siste episode?
Skal dere begrense dere til kun 4 episoder?
Håper dette er en misforståelse.:eek:

Neida, absolutt ikke. Vi er faktisk under halvveis av ting vi har spilt inn allerede :)

"Siste episode" er nok en referanse til videoene om de basic klokkekategorier (dykker, dressklokker, kronografer) som vi spilte inn etter hverandre :)
 
Tiltrer det som er sagt over, veldig fint format i lengde og praten flyter veldig fint. Liker spennet i klokkene, og gode historier bak :) Rent personlig savner jeg kanskje en liten opplysning om prissjikte for de klokkene jeg ikke er så inngående kjent med.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Slenger meg på alle de positive tilbakemeldingene over. Dette var nok en gang bra levert. Gleder meg til neste fredag og ny episode.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Veldig bra! Lærerikt og interessant innhold :) I første episoden fikk vi se samtlige av klokkene på armen, det savnet jeg litt i episode 3 ;) Ellers kunne det vært greit med info om pris for oss som ikke kjenner markedet for alle klokkene.