Urmakkerne – Tidssonen på YouTube!

Fikk også sett gjennom klippet i går og jeg må si det var veldig bra. Må innrømme at jeg var litt skeptisk og fryktet at dette ble en norsk versjon av Talking Watches. Men det var det altså ikke. Tommel opp @Jon Henrik. Liker også at planen er å lage videoer etter oppdukkende temaer. Gleder meg til flere videoer ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Bra episode, enig med tidligere positive kommentarer. Fin lengde - jeg synes det ofte litt «tiltak» å sette seg ned og se lange YouTube-innspillinger. Denne passet perfekt inn under morgenkaffen :)

TS har virkelig hevet seg siste året med både podcast og nå også videoserie. Veldig bra!!
 
Takk for mange hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger!

I sommer satser vi på å publisere en ny video ukentlig, hvor neste skal dukke opp på fredag :)

Hjelp oss ved å abonnere på Youtube-kanalen her, og del gjerne med andre klokkevenner.

Abonnenter på kanalen, visninger og respons er kjempeviktig for å komme i en posisjon hvor vi kan produsere enda mer og bedre innhold! :)
 
Utrolig gøy å se på! Gleder meg til dere skal snakke om kronografer. Har også begynt å høre på podkasten :)
 
  • Elsker
Reaksjoner: Jon Henrik
Ja hvis de andre er verre så er vi best! Veldig bra episode med to «programledere» som utfyller hverandre svært godt. Og for en flott gjeng med klokkefolk. Nesten synd en ikke vet hvilke nick de forskjellige har her inne.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik