Urmaker Gjertsen (Protid) Bergen

Medlem
15. feb. 2013
Innlegg
87
Sted
Bergen
Ikke en konkret erfaring - heller til info: oppdaget at dem er blitt forhandler av Zenith!
Tummel up!
 
Var innom for å titte i dag og ble som alltid svært godt mottatt - selv om jeg nærmest innledet samtalen med at jeg ikke skulle kjøpe noe. :) Fikk tafse og titte, i tillegg til en inngående, interessant og glødende morsom avhandling om Zenith. Selv om han ikke solgte noe til meg i dag fikk han i alle fall rokket litt om på topp-3 lista mi! Anbefales å stikke innom og titte litt, mye snacks i monteret der nå!
Fikk nesten litt dårlig samvittighet for å stå der og sladre så lenge uten å legge igjen en eneste krone så en oppfordring om å stikke på besøk og kikke fortjener han i det minste!
 
Redigert:
Jeg har kjøpt flere klokker hos Gjertsen og jeg synes service er helt topp! Eieren kjenner meg igjen hver gang jeg er i butikken og det er ingen problem å prøve forskjellige klokker.

Jeg har handlet der flere ganger og så lenge de fører det merke jeg ønsker å kjøpe kommer jeg til å handle hos de :)
 
Gjertsen er en svært hyggelig butikk å gå i. Har kun møtt på blide og kunnskapsrike ansatte der som gjerne viser frem den ene etter den andre godbiten. Kjøpte min PO der. Denne butikken anbefales på det varmeste. Skulle bare ønske de hadde enda flere high-end ur i porteføljen.
 
Var og hentet Speedmasteren min etter service, like god service som alltid. Fikk til og med en Omega NATO-rem før jeg forlot butikken.
Rett og slett en fryd å være kunde hos Gjertsen, tipp topp tommel opp :)

37A62604-A107-4D8F-9D49-265FFDC42175_zpswxbwxmfj.jpg
 
Hyggeligste klokkebutikken her til lands.
Utmerket service og et vannvittig kunnskapsnivå hos urmaker Gerhard Gjersten ;)
Alltids behjelpelig, enten man trenger en serivice, regulering, verdivurdering.
Eller om man kun har lyst å klå på Zenit og Omega
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Kan bare si meg enige med alle her :)
Alltid hyggelig og ta turen innom denne butikken.
Ungdommen som jobbet her, brukte 1 minutt på det som Bjerke måtte gi opp etter 20 minutter( urmakeren deres).
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
Var innom Gjertsen idag, for å få trykktestet Omegaen. Ikke bare besto den med glans, jeg slapp også å betale. Kundeservice på topp nivå.
Som en bonus hadde vi en hyggelig klokkeprat, og han lot seg fasinere av Dietrichen min. Om det var beundring av mitt mot som gikk med den, eller av selve klokken vites ikke :p
At de mest sannsynlig blir AD for et nytt merke her i byen til høsten, gjør ikke Gjertsen mindre spennende.
 
Nå har jeg hatt to klokker på service, samt litt småfiks på tre andre klokker. Har fått glimrende service alle gangene. Litt kluss med bestilling av ledd til Speedmasteren, men det var midt i ombygging av butikken så har forståelse for det.
Anbefales av meg hvertfall.
 
Nok en hyggelig erfaring med Gjertsen og deres ansatte. Handlet til fruen her, og fikk utrolig god hjelp i både valg og tilpasning. Min go-to urmaker.
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
Innom en snartur idag, for en forespørsel om regulering av en Seiko, og den ble tatt inn med det samme, og den ville være ferdig i løpet av en dag, to. Spurte hva dette kostet meg, men det skulle jeg ikke tenke på, og fikk SMS om at uret var ferdig etter en time!
Kun en ting å si - støtt din lokale urmaker.
 
Slenger meg på her. Alltid like kjekt å stikke innom for en klokkeprat med Gerhard. Det er tydelig at han virkelig liker jobben sin. Har kjøpt flere klokker der, og hatt diverse servicer, og alltid like god behandling. Som noen nevnte over her så har han ofte et eller annet morsomt på lur som han slenger med. Fikk en gang en reiseveske i skinn til tre klokker når jeg bare var innom for å sikle!
Anbefales til alle som liker klokker:)
 
Det er, nok engang, bare å bøye seg i hatten for servicenivået i denne butikken.
Gjertsen selv spesielt, men også de andre ansatte i butikken, er utrolig hyggelige og behjelpelige.
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen