UNBOXING 2.0

Medlem
31. des. 2011
Innlegg
163
Sted
Østlandet
Dette er min andre unboxing. Etterlengtet sådan, har ventet på denne siden 6. januar. Egentlig er det en relansering av den første. Så burde kanskje kalt den 1.1 Litt mer info kommer. Først noen bilder.

Lik pose som sist
IMG_0698.jpg


Lik boks som sist
IMG_0700.jpg


Nesten samme innhold
IMG_0702.jpg

IMG_0703.jpg

IMG_0706.jpg

IMG_0746.jpg

IMG_0753.jpg

IMG_0747.jpg

IMG_0751.jpg


Her var det kaldt
IMG_0736.jpg


Klar for oppdrag
IMG_0739.jpg


Et bilde sammen med gamlefar. Kjøpt for konfirmasjonspenger for 21 år siden :p
IMG_0730.jpg


Grunnen til at jeg kaller det er relansering er at jeg kjøpte PO 2500. Den ble byttet til PO 8500. Meget fornøyd så langt :p
 
Der var denne på plass, gratulerer! Vi får håpe denne blir :p

Ps: Tror det kan være smart å skru opp baklokket og smøre rotoren litt, ser ut som den går litt trått. God helg :):):)
 
Denne er knalltøff! Gratulerer, Sekund!
Jeg må ikke se for lenge på denne før jeg må ha et par av pillene til Frodo, kjenner jeg &/&/("&")))"%#%#! :D
 
Ps: Tror det kan være smart å skru opp baklokket og smøre rotoren litt, ser ut som den går litt trått. God helg :):):)

Det får stå sin prøve :) God helg :)

Denne er knalltøff! Gratulerer, Sekund!
Jeg må ikke se for lenge på denne før jeg må ha et par av pillene til Frodo, kjenner jeg &/&/("&")))"%#%#! :D

He he.... Takker :)

Ser nå at bezelringen ikke er sentrert på flere av bildene. Urutinert:oops:
 
Gratulerer, nye PO er veldig flott:) Vurdererer å bytte min gamle i den nyere også..

Jeg er veldig fornøyd. Mener prisdifferansen kan forsvares.
Etter og ha hatt begge i nærmere øyesyn ser jeg at det meste er nytt. Ny lenke, lås, kasse, krone, skive.... Og keramisk bezel, glass bak og ikke minst 8500.
Bortsett fra at den heter Planet Ocean og ligner på PO 2500, så er det meste nytt.