TV på soverommet?

TV på soverom? Yay or nay?

  • Ja!

    Stemmer: 10 15,2%
  • Nei!

    Stemmer: 56 84,8%

  • Antall stemmer
    66

ErikR

Støttemedlem
Medlem
31. juli 2010
Innlegg
2.091
Sted
Stavanger
Mancaven måtte gi tapt for kona. Lager og bodplass var argumentet.

Flyttet TV på soverommet som provisorisk løsning. Ser mye tdf/sport og kone/barn legger ofte beslag på TV -derfor behov for TV#2.

Men personlig syns jeg soverommet er privat rom der man enten skal sove og/eller pule. Man skal imho ikke forbinde soverommet med noe annet.

Men det er digg med TV på soverommet da..

Andre som har vurdert problemstillingen?
 
Vi har ikke TV på soverommet av samme argumenter som du har, men vi har tv#2 i loftstuen. Blir nesten aldri brukt, streamer oftere på iPaden på soverommet. Kjør på med TV på soverom, puling blir det uansett:D
 
Kjøpte tv til soverommet for 2,5 år siden, ble brukt 4 ganger totalt....
Flyttet tv'en inn på ett annet rom i forrige uke som da ble TV/lekerom = problem solved (barna kan nå både leke og se tv på ett rom som jeg ikke bruker til vanlig, samt jeg kan til nøds se en fotballkamp eller lignende der når det trengs)

Soverom er for soving (det andre skjer så sjelden uansett ;))
 
Nope , ingen TV på soverom. Har ekstra TV på ‘kontoret’. Den blir brukt av og til, må ha to :)
 
Ikke TV på soverommet her heller.
Sovner i sofaen nå jeg ser på TV så det hadde ikke blitt mye TV hvis jeg alt lå i senga...
 
Bærer ikke frukt av å ha TV på soverommet tror jeg.

Så får vi se hvor jeg gjør av TV’en.
Kanskje på kontoret.
 
Hadde engang TV på soverommet. Ødela søvnen fullstendig. Soverom skal som du sier være for soving og/eller puling - ikke TV-glaning.