Solgt Tudor Black Bay Rød

Medlem
21. mars 2013
Innlegg
832
Sted
Oslo
Dette kommer jeg sikkert til å angre på, men selger min Tudor Black Bay Rød som jeg kjøpte av Good Guy her på forumet. Den ble kjøpt ny hos Lervik i 2012.

Klokken trenger vel kanskje ikke større presentasjon da den vel er nokså kjent. Klokken har noen bruksmerker, hovedsakelig på lenke og lås. Kan helt sikkert for det beste pusses vekk om ønskelig.

Ellers er klokken komplett med ytterboks, lekker innerboks, papirer og den originale nato-remmen som ser så og si ubrukt ut. Her er det nok lenka som har blitt brukt for det meste.

Selger fordi jeg har andre prosjekter på gang. Ønsker meg 18.000kr og kun salg er aktuelt i denne omgang. Jeg jobber i Oslo, så et eventuelt f2f-møte er absolutt mulig å få til og hadde vært hyggelig. Sender selvsagt på kjøpers regning over hele landet om det er ønskelig.

Legger ut er par bilder her, men kan sende flere på PM/mail. Denne klokka tar seg virkelig flott ut i virkeligheten, mye bedre enn hva jeg klarer å få til med et middels mobilkamera. Send også gjerne en PM dersom det skulle være noen spørsmål!



 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann