Solgt Tudor Black Bay 36, komplett, norsk

DJM

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
1.181
Sted
Oslo
178A0581.JPG
178A0582.JPG
Tudor Black Bay 36 kjøpt på Bjerke av meg i august 2016.

Dessverre har jeg ikke rukket å bruke denne så mye, og etter å ha latt den hvile lenge i boksen skal den nå ut.

Klokken er kjent for mange, men det kan nevnes et klassisk sportsklokkedesign med Tudor snowflakeviser, en enkel sort tavle og med en nydelig kasse, tight og pen lenke i kjent Tudor-kvalitet.

Klokken er sparsomt brukt, jeg vil tippe maksimal armtid er 2 måneder. Noen hairlines og småmerker fra deskdiving, men ikke noe som er spesielt godt synlig. Totalt sett i meget god stand. Lite brukt fordi jeg dessverre assosierer klokken med en utenforliggende, negativ hendelse, ellers hadde klokken blitt mye mer brukt. Dens 36 mm bærer noe større, og er en utmerket allrounder, hverken prangende eller for pyntet. Den gjør seg til dress såvel som shorts og t-skjorte.

Dokumentasjon og historikk: Komplett fra nykjøp hos Bjerke, kvittering medfølger. Klokken er kjøpt av meg som forbruker, og det er følgelig 5 års reklamasjonsrett hos Bjerke etter forbrukerkjøpsloven.

Sted: Oslo. Ansikt til ansikt-handel foretrekkes. Betaling med Vipps, sedler eller straksoverføring hos DNB.

Pris: 19 000 NOK

Ingen bytter.

Det kan medfølge et par 19 mm NATO-reimer i tillegg til NATO-reimen fra Tudor som selvfølgelig er inkludert.
 

Vedlegg

  • 178A0584.JPG
    178A0584.JPG
    46,4 KB · Visninger: 0
  • 178A0585.JPG
    178A0585.JPG
    43,9 KB · Visninger: 0
  • 178A0588.JPG
    178A0588.JPG
    52,2 KB · Visninger: 0
Redigert: