Trådløse multiroms-høyttalere

Medlem
21. jan. 2013
Innlegg
26
Sted
Ålesund
hei.
Er på jakt etter et nytt sett trådløse multiroms høyttaler. Har bestemt meg for at jeg ikke vil gå for sonos sitt system, da jeg ikke liker brukervennligheten.
Har lenge kikket på bose sitt soundtouch system, men tenkte å forhøre meg med noen eksperter først og om det er noen formeninger om dette systemet her inne:)
Grunnen til at jeg ønsker trådløse multiroms høyttalere er fordi jeg ikke ønsker kabler rundt om på stue, kjøkken og bad.
Noen som har noe og anbefale innenfor dette sortementet? Ønsker god lyd og kvalitet, så prisen kan settes til 35000,- som maksbeløp, men kan gjerne være rimligere.
 
Har selv samme problemstilling som deg. Jeg vurderer å gå for de nye Beosound-høyttalerne til Bang Olufsen. Eneren gav et relativt godt inntrykk lydmessig, men sprakk litt opp når volumet nærmet seg 3/4 av maks. Den vil nok fungere fint i små rom som kjøkken, soverom etc. Ser frem til å lytte til toeren, som kommer i butikk ultimo oktober.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kamil
Drar opp denne igjen. Jeg var av og hørte på Beosound 2 i slutten av november. Den leverte forsåvidt god lyd, men hadde på langt nær den trøkken jeg var ute etter. Jeg endte derfor opp med å gå for Naim Mu-so Qb. Etter å ha hatt denne i hus et par dager nå, er inntrykket meget bra. Den leverer veldig god lyd, størrelsen tatt i betraktning. Det mangler nok litt raffinement, men høyttaleren er absolutt "bang for the bucks".
 
Redigert:
Jeg har BeoSound 1 på kjøkkenet og BeoSound 35 på stuen.
Funker helt topp, synes jeg.
Regner med det blir en Beo 2 til soverommet, dersom jeg ikke tar den helt ut med et BeoVision Avant

Skal jeg være ærlig, sjekket jeg ikke alternativer ifht lyd. Jeg er svak for de danske, flotte, skinnende tingene.
Vi har jo alle klokke på mobilene våre, men det stopper oss ikke i å kjøpe altfor dyre armbåndsur.