Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

Tips til lett fôret ytterjakke / parkas

Reg.
3. juli 2010
Sted
Oslo
Noen som kan komme med tips til en lett fõret ytterjakke som det også er noe regnbeskyttende? Vil ikke ha Uber, men det må vel være andre varianter der ute. Helst være noe varmeisolerende, men ikke for varm. Til jobb bruk, men har ikke lengre noen jobb som krever veldig formell bekledning (les: dress/frakk).

Takknemlig for innspill.

Alinoe

Moderator
Støttemedlem
Reg.
30. september 2010
Arc'teryx har noen modeller som er ganske fine, f.eks den som heter "Magnus".

• Liker
Reaksjoner: Oddemann og teknor
Reg.
17. juli 2016
Sted
Oslo
Noen som kan komme med tips til en lett fõret ytterjakke som det også er noe regnbeskyttende? Vil ikke ha Uber, men det må vel være andre varianter der ute. Helst være noe varmeisolerende, men ikke for varm. Til jobb bruk, men har ikke lengre noen jobb som krever veldig formell bekledning (les: dress/frakk).

Takknemlig for innspill.

Du har jo allerede avbildet den perfekte: Swims Zurich Parka.

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen

Oddemann

Støttemedlem
Reg.
16. desember 2013
Sted
Vestlandet
  • Liker
Reaksjoner: Cuoresportivo
Reg.
3. juli 2010
Sted
Oslo
Arc'teryx har noen modeller som er ganske fine, f.eks den som heter "Magnus".

Du har jo allerede avbildet den perfekte: Swims Zurich Parka.
Johnny Love har mye bra
Scandinavian Edition Loft Coat er fin. Har akkurat kommet i ny versjon.
Takk for tips alle sammen. Må sikre størrelse og passform slim fit før jeg kjøper, så blir ikke noe nettkjøp. Tips til butikker i Oslo-området?

Alinoe

Moderator
Støttemedlem
Reg.
30. september 2010
Takk for tips alle sammen. Må sikre størrelse og passform slim fit før jeg kjøper, så blir ikke noe nettkjøp. Tips til butikker i Oslo-området?
Ganske mange som fører Arc'teryx, og de åpner snart egen butikk i sentrum også. Sportsnett er kanskje det beste alternativet.

• Liker
Reaksjoner: teknor
Reg.
11. desember 2014
Jeg kjøpte meg nettopp en Norrøna Røldal jakke. Gore-tex og lett foret med primaloft. I utgangspuntket en skijakke, men jeg syns den tar seg godt ut i byen også.

166289