Timewatches

Medlem
3. aug. 2014
Innlegg
192
Sted
Bergen
Hei alle asylanter

Bor i Bergen og tuslet forbi et butikklokale under ombygging.
Vinduene var dekket av folie med reklame for butikken som snart skal åpne. Antageligvis før jul.
TimeWatches, heter de, og har også en nettbutikk. Timewatches dot no
Jeg har ikke hørt om butikken før, men ifølge nettsiden har de også et utsalgssted i Oslo.
De reklamerer med flett nye Rolex, Panerai, Hublot osv. You name it, egentlig.
Hva er dette for noe?nHvor kommer urene fra?
 
Gråmarked.
De har en butikk i Oslo.
Nytt konsept, så det gjenstår å se om det er levedyktig og om prisene kan konkurrere med AD'ene.
 
Hvis man skal dømme etter prisene de opererer med på nettsiden, er det jo stort sett AD-pris.
Men de har vel mer å gå på.
Jeg kommer iallefall ikke til å handle der
 
Har hørt at det er gråmarked. De er ingen AD på noen av merkene de skal selge. Klokkene blir visst kjøpt opp via-via. Mye fra utland med utlandske papirer.
 
Var i kontakt med Time watches i dag vedr en BLNR. Svarte raskt på mail, og hadde klokken inne, men skremte meg bort med prisforlangede a 87k
 
Jeg har også vært i kontakt med Time watches, og er ikke imponert. De hadde ingen av klokkene som jeg spurte etter, til tross for at de sto til salgs på nettsidene dems.

De endrer overskriften på finnannonsene sine til å inneholde ordet "SOLGT", istedet for å endre status på annonsen. Dette spammer ned finnsøkene mine, og gjør det rotete å gå gjennom annonser.

Disse to tingene gjør at jeg får en følelse av at de er mer høkkert enn AD'ene.
 
Har de åpnet butikken i Bergen? Eller har planene endret seg? Begynner å bli ganske lenge siden de fikk opp folien og startet ombyggingen av butikken.
 
Synes at annonsene er rimelig amatørmessig med dårlige bilder og dårlig/rotete info. Står mest om hvem de er som firma og lite om det som selges.
 
Har de åpnet butikken i Bergen? Eller har planene endret seg? Begynner å bli ganske lenge siden de fikk opp folien og startet ombyggingen av butikken.

Ikkje opna enda, sjølv om det stos dei skulle opne i februar
Dei driv og leitar etter ansatte no fekk eg høyra.