Time Watches - Oslo

Hei BRIO1368,

Vi har flere kunder som har handlet av oss, og vi vokser stadig, det er også flere medlemer som har vært innom og prøvd klokker og tatt en prat i butikken.
Bare å gjører det, jeg spanderer en kopp kaffe.

--------------------------------------------------------------------------

Hei Andreaskh

Fint om du kan holde sånne kommentarer for deg selv, om du ikke kan bekrefte dette.
Vi betaler mva på alle klokkene vi tar inn fra utlandet, og dette er spesifisert på kvitteringen.
 
Vært innom for en titt for en stund tilbake i fjor, hadde enn hyggelig prat med Ummi.
Ingen kjøp, men det er bare å stikke innom. -De hadde en SD43 i vinduet for ca 2 uker siden blandt de andre godsakene der.
 
  • Liker
Reaksjoner: BRIO1368
Etter en lengre sonderingsperiode av hele butikk konseptet, utvalget, betingelsene og litt om innehaveren Ummi, ble jeg nysgjerrig og følte kjøpetrangen komme sterkt over meg.
Ytterlig to dagers venting før jeg handlet idag!
Personlig ivaretakelse og hyggelig atmosfære uten stiv overleppe eller behov for kleskode!
Jeg kommer garantert igjen!
20180207_175753.jpg
20180207_162848.jpg
 
Har ikke handlet der enda, men en ekstremt hyggelig butikk med kunnskapsrik og hyggelig eier. Absolutt til å anbefale.
 
Har ikke handlet ennå men vært innom ved et par anledninger, tatt høflig imot og følt meg velkommen, hyggelig klokkeprat , har også et bra utvalgt av Hirsch remmer i større bredder. Verdt ett besøk !