Tidssonen Podcast!

Flott episode med mange interessante historier! Kult å høre at det er flere her med bakgrunn fra skate/snow også :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Takk for en kjempefin podcast, med flere fine historier, gode refleksjoner, og flere utrolig fine klokker.
Jeg gjorde nok ikke den stasen den fortjener på den ved å høre på den på gymmen i mårres, men det skal ikke gjøre meg noe som helst å høre gjennom den en gang til under mer ordnede former.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Slenger meg på det enstemmige publikummet, dette var meget bra! Får virkelig satt fokus på en genuin interesse, hvor det ikke handler om fortjeneste i annenhåndsmarkedet. Som en annen nevnte, morsomt å høre stemmen til folk man har lest mye fra og gjort seg opp et inntrykk om. Det eneste negative jeg kan sette fingeren på er at dette kommer til å bli dyrt for meg i årene fremover, da jeg ikke får noe mindre lyst på noe fra de uavhengige :p

Ang. lyden så løser det meste seg for lytteren med et skikkelig headset ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Flott episode, tok meg rett tilbake til den legendariske Geneve turen. Morsomt med slike samtaler med forummedlemmer som folk allerede har et inntrykk av. Morsomt å høre forskjellige tanker om hva som gjør at man har glede av klokker. Flere slike takk!
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Flott episode, tok meg rett tilbake til den legendariske Geneve turen. Morsomt med slike samtaler med forummedlemmer som folk allerede har et inntrykk av. Morsomt å høre forskjellige tanker om hva som gjør at man har glede av klokker. Flere slike takk!

Den turen var så episk @andres ! Det er slike turer med gode klokkevenner som gjør livet verdt å leve.
Gleder meg til fortsettelsen. Da med AkriviA og Rexhep Rexhepi CC som det store høydepunktet :)
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Hørte den i dag, dette var bra altså @Edzilla ! Gøyale og genuine historier og masse kunnskap. Kudos til alle tre for super underholdning!

Mange takk!
Virkelig hyggelig at dette falt i smak hos så mange.
Var litt skeptisk til å utlevere meg på podcast i fare for å bli misforstått eller bli tatt for å være en eplekjekk dapper douche.
 
Mange takk!
Virkelig hyggelig at dette falt i smak hos så mange.
Var litt skeptisk til å utlevere meg på podcast i fare for å bli misforstått eller bli tatt for å være en eplekjekk dapper douche.
Jeg synes du gjorde en god profil. Storkoste meg gjennom hele episoden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Fantastisk bra podcast! Klokkeinteressen min er relativt ny og startet faktisk med at jeg tilfeldigvis snublet over Tidssonen i sommer for å finne litt informasjon om en klokke jeg arvet etter min far. Har brukt utallige timer på å lese meg opp og stor takk til @Edzilla (og andre) for alle innlegg og deling av kunnskap.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Fikk hørt den på vei til jobb i morges. Veldig artig! Gøy å høre deg sette ord på hva klokkeinteressen handler om!
Flere slike episoder takk :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
  • Liker
Reaksjoner: darkcho og Edzilla