Den store sykkeltråden

Hjulene dine er nok misunnelsesverdige, men ikke kneproblemet. Har hatt nok menisksurr selv. Hold deg under nivået for kroniske betennelser…
 
  • Liker
Reaksjoner: mr.quick
Jeg kan med glede melde at turen var en stor suksess, med ingen kneplager! Da lurer jeg på hva som utløste smerten så veldig på blandeveissykkelen.
Jeg fikk en punktering med små glasskår, brukte så utrolig lang tid på å få rensket ut alt at det ble sent og kaldt. Jeg ble hentet ikke så langt hjemmefra, fordi jeg ikke ville ta noen sjanser.

8l6JdKu.jpg



Rapport fra senere: Har syklet et par hundre kilometer denne uken uten noe som helst smerte. JIPPI! Dette er så gøy!!!!!
 
Redigert:
Motivasjonen min er litt lav for tiden av ukjente grunner. Har måttet tvinge meg ut på turer i det siste, og bare syklet korte turer på 2-4 mil.
Sørvest-Norge er paradis for landeveier, men vinden kan være skikkelig fæl, og det har den vært de siste ukene. Tror jeg trenger en skikkelig drømmetur for å finne tilbake til gleden.
Her er et bilde fra forrige tur. Verdens beste berg- og dalbane (Sikvaland).

RquopYi.jpg


... Jeg må vedgå at jeg misunner Østlandets skogsveier. Gjemme seg for både bil og vind, det høres trivelig ut!
 
Skjermes for vind er greit. Skjermes for gærninger bak rattet er noe helt annet, selv midt i granskauen