Swisstime.no (nett)

Medlem
26. mars 2012
Innlegg
300
Jeg lurte på om det er noen her på forumet som har eller kjenner noen som har noe erfaringer med Swisstime.no? Kunne veldig gjerne tenkt meg å høre deres erfaringer :)

Har googlet litt men fant ikke noe spesielt.

På forhånd, takk!
 
Har handlet med Henning fra swisstime, og han virker som en seriøs aktør. Kjøpte en brukt Explorer II av han(de?) til en ålreit bruktpris (ikke noe over middelprisen på finn). Handelen gikk smertefritt og ble sendt forsikret i posten. Swisstime er vel AD på noen produsenter også, hvis jeg ikke husker helt feil?

Jeg fikk i allefall beskrevet produkt og kan si meg fornøyd med det.
 
Takk skal du ha for at du deler ;)

Flere som har noe erfaring(er) med Swisstime?
 
Om du søker her på forumet finner du litt, jeg kjenner han privat så ønsker ikke å uttale meg, men det er delte meninger.
 
Ja jeg har søkt litt her på forumet, samt googlet. Men ønsket å høre noen sine personlige erfaringer før jeg gjør meg opp en mening.
 
Hei, bumper denne tråden da jeg ønsker å kjøpe meg en ny klokke, og har sett meg ut en klokke swisstime har lagt ut på finn.no, en Panerai Pam 88.

Her også forsøkt å søke på forumet og google, men kommer ikke frem noe for eller i mot. Er det trygt å kjøpe fra Swisstime.no?

Takk for enhver info :D
 
Jeg tror nok det er trygt. Det er en forhandler, og forhandlere må, enten de liker eller ikke, forholde seg til norske lover.

Derfor tror jeg nok det er trygt, så sant ting blir gjort skriftelig vedr. garanti, autensitet etc.

Om prisene er de beste, vites ikke. Men her er alle kunder ansvarlige for selv å sette seg inn i markedene, og forhandle prisene etter beste evne.

Lykke til, og håper du unboxer her, om det blir handel!:)
 
Takk for svar :p

Viste seg at klokken var solgt. Letingen fortsetter, men er jo en stor del av moroa :cool:
 
Faren min har gode erfaringer fra Swiss Time. Den tidligere nevnte Ulyssen kjøpte faren min derfra i tillegg til SSen, og jeg har selv en Oris derfra. Veldig god service og anbefales videre!
 
Redigert: