Steinhart med nye 39mm modeller

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Innlegg
4.336
Sted
Oslo
Disclaimer: Ja, jeg vet at du synes det er forferdelige greier med klokker som ligner vel mye på Rolex, og at du har sterke følelser om det, dette er ikke tråden for å sutre om det.

Steinhart har lansert en ny serie i den elskede og utskjelte Ocean-serien sin, med 39mm kasser. De har selvsagt en sort og en grønn variant som ligger ubehagelig nært opp til saker og ting vi kjenner, men de har også denne varianten, som er bare fabulous:
o39_pink_1kx1k_01.1504606623.jpg


For oss som ikke synes det er så grusomt at Steinhart har et liberalt forhold til IP (for ordens skyld, jeg har en Sub selv), er den mer edruelige kasseformen og friske fargene på disse relativt rimelige diverne meget interessant, kanskje som en feriebeater. Kan jeg rocke rosa? - but of course!
 
Var litt spent på hva de skulle lansere i dag, 39mm hørtes fristende ut. Men ble skuffet.. Hadde håpet på noe litt mer unikt, vintage inspirert. Første som slo meg var at enkelte av disse er mer myntet på damer? Sikkert bra value da.
 
At lenka er 20mm og tapered ned til 16mm er to poeng til Steinhart. De forrige modellene var 22mm.