Støttemedlem - Forklart

Medlem
2. juni 2014
Innlegg
444
Sted
Oslo
Hei alle,

Ser at flere av dere er støttemedlemmer her på sonen. Skjønner at mye ligger i ordlyden på hva det er - men lurte på om noen kunne være villige til å forklare ytterlige? Tidligere var det vel slikt at det var noe som kunne kjøpes i Webshop om jeg ikke tar feil? :)

Takk for alle svar! :D
 
Hei alle,

Ser at flere av dere er støttemedlemmer her på sonen. Skjønner at mye ligger i ordlyden på hva det er - men lurte på om noen kunne være villige til å forklare ytterlige? Tidligere var det vel slikt at det var noe som kunne kjøpes i Webshop om jeg ikke tar feil? :)

Takk for alle svar! :D

Skyt meg om jeg tar feil. Men ordningen forsvant vel rundt nyttår. Altså ordningen du nevner der en kunne kjøpe støttemedlemskap i webshopen. De som er støttemedlem per nå er altså de som var støttemedlemmer i fjor.

Støttemedlemskap er vel fjernet for øyeblikket grunnet revisjon av ordningen. Endte fort med at 80% ble postet i SP mens store deler av forumet ellers var ganske dødt, noe jeg antar er grunnen til en kommende forandring.
 
"Skyt meg om jeg tar feil. Men ordningen forsvant vel rundt nyttår. Altså ordningen du nevner der en kunne kjøpe støttemedlemskap i webshopen. De som er støttemedlem per nå er altså de som var støttemedlemmer i fjor."

Korrekt.

Foreløpig ingen endringer her. Håper på å få på plass noe til høsten.
 
  • Liker
Reaksjoner: JohanB
Takk for alle svar!

Kan noen forklare meg litt mer rundt støttemedlemskapet? :)

Det er ikke så veldig mye å utdype på nåværende tidspunkt, ettersom ordningen kommer til å bli endret når den gjeninnføres senere i år.

Men, den vil trolig innebære noen perks som egen profilstatus, opplastning og lagring av bilder. Primært er det en ordning som er ment som en frivillig støtteordning a la Patreon, for å støtte videre drift og utvikling av Tidssonen :)
 
Det er ikke så veldig mye å utdype på nåværende tidspunkt, ettersom ordningen kommer til å bli endret når den gjeninnføres senere i år.

Men, den vil trolig innebære noen perks som egen profilstatus, opplastning og lagring av bilder. Primært er det en ordning som er ment som en frivillig støtteordning a la Patreon, for å støtte videre drift og utvikling av Tidssonen :)

Støtter gjerne en tjeneste (altså TS!) jeg bruker og er fornøyd med økonomisk, så støttemedlemskap er velkomment fra min side:)

Men ikke SP, den ordningen var en av årsakene til at jeg ikke betalte støttemedlemskap i fjor.
 
  • Liker
Reaksjoner: JohanB og Jon Henrik
Noko nytt ang støttemedlem- ordning? :)
Vil gjerne ha "full tilgang" ;)
 
Noko nytt ang støttemedlem- ordning? :)
Vil gjerne ha "full tilgang" ;)

Ingen nyheter å melde.

Det er ikke aktuelt å fortsette med ordningen slik den har vært foregående år. Så det kommer en helt ny tjeneste.

Konseptet med Salon Privé vil utgå helt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bears