Sommerklokken 2021

KAB

Medlem
30. juli 2010
Innlegg
407
Jeg tok et vondt valg for noen måneder siden og GMT Pepsi måtte vike i klokkeboksen til fordel for prosjekt "gøyalt i garasjen" eller 40 års krisa om du vil...still pending. Men...denne nye krabaten er nylig kommet inn, og vil garantert bli sommerklokken dette året. Utrolig komfortabel og annerledes enn alt jeg har hatt før.

Beklager sagflisa på glasset...toolwatch skal brukes til snekring :)

Årets sommerklokke.jpg
 
Redigert:
Jeg tok et vondt valg for noen måneder siden og GMT Pepsi måtte vike i klokkeboksen til fordel for prosjekt "gøyalt i garasjen" eller 40 års krisa om du vil...still pending. Men...denne nye krabaten er nylig kommet inn, og vil garantert bli sommerklokken dette året. Utrolig komfortabel og annerledes enn alt jeg har hatt før.

Beklager sagflisa på glasset...toolwatch skal brukes til snekring :)

Vis vedlegg 251280
Sikkert flere enn meg som lurer på hva som skjuler seg bak "gøyalt i garasjen"
 
  • Liker
Reaksjoner: KAB
Jeg tok et vondt valg for noen måneder siden og GMT Pepsi måtte vike i klokkeboksen til fordel for prosjekt "gøyalt i garasjen" eller 40 års krisa om du vil...still pending. Men...denne nye krabaten er nylig kommet inn, og vil garantert bli sommerklokken dette året. Utrolig komfortabel og annerledes enn alt jeg har hatt før.

Beklager sagflisa på glasset...toolwatch skal brukes til snekring :)

Vis vedlegg 251280
Den leverer på stranda også
4D91EA62-4428-4DCD-92E2-E6A5866CBBC1.jpeg
 
Mener denne lå i monter hos Bjerke i Bergen for noen dager siden. Så sikkert mulig å ta en telefon dit og høre om den fremdeles er der.
Hmmm, snodig. Har både snakket med dem og mailet med dem om både denne klokken og andre ting, men ikke fått positiv respons på sølv-Tudoren, og min kjøpshistorikk er absolutt ikke lik null…