Sommerbeater 2013

Medlem
23. april 2011
Innlegg
686
Sted
Lillehammer
Endelig er jakten over... eller "endelig" er muligens et litt dumt ord, siden jakten ofte er den største gleden ved denne galskapen:D

Anyhow, nå er endelig uret kommet frem til daddy:cool:

Jeg har vært i tankeboksen på mange forskjellige ur, men landet til slutt på denne. Ville ha både Omega og Longines, men nå er jeg virkelig glad for at jeg valgte denne. Er mitt første ur av dette merket, og denne modellen er i mine øyne en av de peneste som de leverer.

ZfvCu7z.jpg


lWgegd5.jpg


aVcbGVY.jpg


ixC6mdC.jpg


gZUmrbc.jpg

Innpakket etter mitt hjerte

kE3Xr5D.jpg


3Et06V5.jpg


De fleste skjønner nok nå hvilket merke det er snakk om
abv1Mjb.jpg


pbDCsxV.jpg


IhGVgtH.jpg


Yl4IKXd.jpg


99bHFA2.jpg


Side by side med min andre sommerbeater.
MotaNJ9.jpg


rcJPpwO.jpg

En liten lenkejustering må til.

fFwkdFh.jpg


uDwH6HD.jpg


TcvXQdA.jpg



Takk til @DoDe for en absolutt dønn strøken Breitling Superocean Heritage 46.

Nå kan jakten på Mesh begynne, når det er i hus blir det den ultimate sommer komboen:cool:
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer masse, perfekt sommerbeater dette! En av Breitlings flotteste :)
 
Enig, dette er den flotteste modellen fra Breitling IMO. Du kunne spart deg å poste bilde av GW - jeg ble nemlig dobbelt misunnelig:mad:

Gratulerer så mye! Nå håper jeg på tafsing og klåing hvis det blir Mjøs-gtg.
 
Gratulerer så mye. Er helt enig i at dette er noe av det fineste Breitling lager, har sett mye på denne selv dog i 42mm.
Nå kan det bades og herjes i sommer;)
 
Gratulerer med nydelig Breitling! Har også sett på denne i 42mm, tror 46mm kan bli for stort for meg. Ser veldig bra ut på deg da :)
 
Det kan bare betyd Double Trouble det der - nå kan sommeren komme i dobbel dose, og gjerne for oss andre med :)

Den går Omega en høy gang den SO'n - riktig så stilige de og mesh eller gummi er begge knalltøffe alternativer.

Grattis med nytt!!