Sky-Dweller eller TT Submariner?

Ove

Medlem
24. april 2015
Innlegg
356
IMG_7043.JPG
Jeg trenger innspill. Har Sort Sub-C og ser frem mot ny 116613LB som "pynte" klokke. Men så dukket Sky-Dweller opp i stål på Basel med blå skive!.... Hva nå? Prisen er i samme leie. Elsker komplikasjonene på Sky-Dweller, men kanskje litt stor/tjukk med 42mm. TT Submariner har kanskje den fineste skiva produsert (Sunburst).., men har allerede Sub.... Etter å ha testet (nesten) begge i Barcelona heller jeg mot Sky-Dweller. Også lyst til å gå litt mot strømmen.

Begge testet på mine tynne armer. 116613LB vs Sky-Dweller (med feil skive og hvit gull)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: time, UJU og Genta
Jeg er ekstremt svak for blå sunburst TT, men Sky Dweller er jo kul! Hva med blå skive på Dweller'n?
 
  • Liker
Reaksjoner: Ove
Sky-Dweller er en outsider pga av størrelsen... men på armen virkert den ikke så stor. Ikke helt enig om at to Submariner er teit, men..... (ser den)
 
Om høyden på Sky-Dweller ikke er et problem, går min stemme dit om du allerede har en Sub. Jeg håper å få prøvd den selv, men minnes at jeg syns den var for høy når jeg forsøkte i gull.. :confused:
 
Om høyden på Sky-Dweller ikke er et problem, går min stemme dit om du allerede har en Sub. Jeg håper å få prøvd den selv, men minnes at jeg syns den var for høy når jeg forsøkte i gull.. :confused:

Ryktene sier sier at stålmodellen er noe lavere en helgull jeg har testet. Helgull høyden plaget meg ikke i butikken. :)
 
Du trenger en Sky-Dweller. Ordinær Sub dekker alle behov tilsvarende en TT, unntatt blingfaktor. Sky-Dweller med riflet bezel topper det, i positiv forstand.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ove