Skinnreim til 34mm klokke.

emptybrainjacks

Støttemedlem
Medlem
13. feb. 2015
Innlegg
549
Sted
Lier
Noen som har tips til en fin reim jeg kan sette på en Rolex 6694? 19mm mellom lugs og klokka er 34mm. Klokka står nå på rivet-lenke.

Synes de fleste jeg har sett på har vært for brei, ønsker ei reim som smaler fint inn siden klokka er ganske lita.

Alle tips mottas med takk, da jungelen av reimer er svær!
 
Husker ikke hvor mye reimen smalner inn, men Nomos sine semskede er i alle fall svært behagelig og lette. Beste jeg fant under tusenlappen da jeg måtte handle 19mm til Black Bay 36. :) Deres Cordovan-reimer er også hyppig anbefalt. Har du hastverk kan du være heldig å finne Hirsch hos din lokale Bjørklund (ja, faktisk) eller urmaker.

Ellers kan en finne mye bra på Ebay/Etsy osv. Eksempel 1 og 2. Og hvis du trenger noe veldig spesifikt, kan du høre med @Audjoh som er up-and-coming reimmaker her på TS. ;)
 
Takk skal du ha for tips @raknes !
Jeg har god tid, så skal ikke forhaste meg. Nomos sine reimer så veldig fine ut, imens ebay-link 1 var helt grusom;)

Klokka har blå skive så tenker at ei svart reim vil passe best.
 
Haha! Hadde nok ikke kjøpt den selv, men de andre "hand made in Italy by virgin hands from organic animals" var så himla dyre på eBay.