Seiko Monster series 1st, 2nd & 3rd generation - questions regarding the series.

Medlem
4. feb. 2019
Innlegg
37
Sted
Heggedal
FC3F2D29-7E7D-459F-BB3E-E0E9C468A768.jpeg
Hei, jeg ble nylig medlem da jeg kjøpte en Korsbek Oceaneer. Jeg fant ingen tråder som hadde med Seiko Land Monsters med. Jeg har avtalt å kjøpe en Seiko Trek Monster, hovedsakelig svart men med gule detaljer på skive og Bezel. Det har vært svært vanskelig å finne noe informasjon om denne spesifikke klokken fra Finn, bortsett da fra modell navnet SARB 049 og at den drives av urverket 6R15. Og denne modellen som virker å være en Asia basert modell, eller kjøpt som i hvert fall. Denne modellen følges av et hylster i ørken kamo som inneholder en hammer som i basis er et multiverktøy. Utrolig flott og med logoen ”Land Monster” på både verktøy og hylster. Kunne henvist til annonsen på Finn, men er usikker på hvorvidt det er ok i henhold til regler - så jeg lar være med mindre noen kan fortelle meg at det er ok.
Som tittelen på tråden antyder, jeg har ikke funnet noe..altså ikke en eneste tråd som kan gi meg info om dette har vært en gavepakke eller en Special/Limited Edition. Så, hvis det er noen her som sitter på litt kompetanse om Monster serien til Seiko:)
Mvh
upload_2019-3-18_0-0-2.jpeg
upload_2019-3-18_0-0-2.jpeg
 
Redigert:
Har dessverre ikke noe fornuftig relevant info, men den var meeget kul, så vil oppfordre til flere og bedre bilder :)
Og velkommen skal du være!
Hei
Har dessverre ikke noe fornuftig relevant info, men den var meeget kul, så vil oppfordre til flere og bedre bilder :)
Og velkommen skal du være!
Hei og hjertelig takk for en varm velkomst! Tenkte du på flere bilder av klokken SARB049 og tilbehøret? Får den tilsendt idag:) Jeg håper det er en tråd der man kan diskutere Seiko Prospex/Padi Zimbe Limited Edition (Thailand eksklusiv), og de forskjellige modellene innenfor de to meget populære seriene.
Takk igjen for respons, mvh.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Har dessverre ikke noe fornuftig relevant info, men den var meeget kul, så vil oppfordre til flere og bedre bilder :)
Og velkommen skal du være!
Får dessverre ikke lastet inn noen bilder uten at det blir en hel link til annonsen i sin helhet og jeg aner ikke om det er imot reglene så jeg lar være for å være sikker. Men det er synd fordi den multipurpose hammeren og det som følger med er helt sinnsykt. Bare klokken alene er sjelden såvidt jeg har fått med meg og var registrert som “common“ på listen over hele Seiko Monster serien og antall produsert om så er tifelle. Men de ble så populære at selv “common“ nå er mindre vanlige;)
 
E958143C-EAF1-4264-8BB5-5A223594968B.jpeg
Hei

Hei og hjertelig takk for en varm velkomst! Tenkte du på flere bilder av klokken SARB049 og tilbehøret? Får den tilsendt idag:) Jeg håper det er en tråd der man kan diskutere Seiko Prospex/Padi Zimbe Limited Edition (Thailand eksklusiv), og de forskjellige modellene innenfor de to meget populære seriene.
Takk igjen for respons, mvh.