Så enkel, så perfekt!

Medlem
8. nov. 2014
Innlegg
522
Sted
Lillehammer
Endelig kan jeg kjøre en unboxing på sonen!

I flere år har jeg drømt om dette merket. Modell-uvalget er bredt, klokkene store og muligens er ingen 100% perfekt, men alle som har en vil nok kanskje påstå at sin modell er den rette.
Var nær på å dra i land én av de finere her inne i fjor, men oppussing av hus satte en stopper for det. Hadde vært en glede å kjøpt din, @Hvermansen, men det ville seg ikke da sjefen i huset mente plen og brostein veide mer enn klokke.

Men, nå som undertegnede fyller 40 om kort tid, føltes det på tide å markere det skikkelig. La ut frierbrev i innboksen til flere medlemmer her inne, men ingen ville kvitte seg med sin. Fått flere gode forslag fra @MrOcean, @eidehelg skal også ha takk for tråden om sin som satte meg på sporet av modelltypen.
Ettersom det var lite å hente her inne, måtte gutten søke utenfor landegrensene. Chrono24 hadde bredt utvalg og resten overlater jeg til bildene
 

Vedlegg

  • 20220510_162203.jpg
    20220510_162203.jpg
    169,6 KB · Visninger: 0
Endelig! Gratulerer så mye med flott Panerai :) Den satt veldig bra på lanken. Du har til og med fått tak i en med sandwich-skive(y)
 
  • Liker
Reaksjoner: Carrera