Royal Oak Offshore Diver, nice :)

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Den nyeste til AP er pretty sweet :D

http://www.audemarspiguet.com/s/roo-diver/


AP+ROO+Diver+07.jpg
 
Er veldig enig i det. Lurer på hvordan de har fått den kassen vanntett til 300m dog.
Alle tidligere modeller i Offshore-serien har vel maks tålt 100m - inkludert Scuba-modellen :p
Noe sier meg at denne Gerald Genta ikke hadde tenkt på vanntetthet da han designet den :D
 
Den hadde passet perfekt på håndleddet mitt. :mrgreen:
Noen som har en idé om hvor mye denne ligger på?
 
Tror den ligger på 14.000$, så hvis Bjerke regner som vanlig blir det 110.000 NOK...;)
 
Mulig dette er et teit spm, men om man vrir bezelen, vil ikke bezelen stikke ut over kanten på kassa, ettersom klokken ikke er rund? Dette er vel isåfall et sikkert irritasjonsmoment.

Men som mange før meg, en nydelig klokke, men er fin pris. Dog ca. dobbelt av hva mitt neste kjøp kommer til å ligge på.
 
Mulig dette er et teit spm, men om man vrir bezelen, vil ikke bezelen stikke ut over kanten på kassa, ettersom klokken ikke er rund? Dette er vel isåfall et sikkert irritasjonsmoment.

Men som mange før meg, en nydelig klokke, men er fin pris. Dog ca. dobbelt av hva mitt neste kjøp kommer til å ligge på.

Bezelen er nok neppe vridbar da de skruene er (anslagsvis) én cm lange bolter som går gjennom bezel, pakningen du ser og langt inn i ur-kassen :)
 
Ser det nå, men hvorfor har de minuttmarkering frem til 15 og markering på 20, 30, 40 og 50?

Så utrolig barsk den skiven, om noen kommer opp med en stort bilde så er det bare å poste link. Trenger nytt bakrundsbilde.
 
Mulig dette er et teit spm, men om man vrir bezelen, vil ikke bezelen stikke ut over kanten på kassa, ettersom klokken ikke er rund? Dette er vel isåfall et sikkert irritasjonsmoment.

Men som mange før meg, en nydelig klokke, men er fin pris. Dog ca. dobbelt av hva mitt neste kjøp kommer til å ligge på.

Det er intern bezel som man vrir med den ekstra kronen. Samme som f.eks. IWC Aquatimer

Edit: Og bildene du savner ligger på linken Anders postet ;)
 
Da er jeg fornøyd, skjønte bare ikke bezelen skulle rotere. Men nå er blitt mye klokerer, takk:)
 
Jepp, har nå endret bilde på Mac´n.

Nesten så man skulle solgt alle klokkene og kjøpt denne, en sinnsykt nice diver/beater.
 
Utrolig kul klokke, indeed! ;)

Men er skeptisk til hvordan den blir å operere under dykking i norskehavet da det fort kan bli problematisk å skru bezel-kronen med feite tørrdrakthansker.

Men til deskdiving, så absolutt kul klokke! :D
 
Utrolig kul klokke, indeed! ;)

Men er skeptisk til hvordan den blir å operere under dykking i norskehavet da det fort kan bli problematisk å skru bezel-kronen med feite tørrdrakthansker.

Men til deskdiving, så absolutt kul klokke! :D

Hvis du faktisk bruker en AP som dykkebeater vil jeg tro at du har råd til ta turen til varmere strøk hvor feite tre-finger hansker er overflødig.:roll:

Det er vel da du napper av deg tourbillon'en for å strappe på denne før dykket.;)